NOVITET

PREMIJERA: MERCEDES GLC U NOVOM RUHU sada na tržište dolazi s osvježenim izgledom te tehnološkim doradama na svim razinama

 
 Mercedes

Prošlo jeveć više od tri godine od predstavljanja aktualnog Mercedesa GLC, a iz Stuttgarta već sada, pred svjetsku premijeru 5. ožujka idućeg tjedna na Salonu automobila u Ženevi, u optjecaj puštaju prve fotografije osvježene izvedbe. Sudeći prema prvim fotografijama GLC se za 2019. godinu nije bitno mijenjao po pitanju izgleda – novost su prednji farovi manjih dimenzija sa serijskim LED High Performance svjetlima koja podsjećaju na ona kod broj većeg modela GLE, dok su stražnja dobila novu grafiku. Uz obilato korištenje kromiranih detalja na branicima i pragovima, te uz nove boje i dizajn naplataka to bi uglavnom bile i sve novosti. Sasvim razumljivo, estetika izgleda modela GLC već je u startu sjajno pogođena kako bi na duži rok uspješno odolijevala zubu vremena.

U unutrašnjosti poznatoj po sjajnoj ergonomiji, izradi i korištenim materijalima sada se nalazi potpuno revidiran multifunkcijski upravljač dostupan u dvije izvedbe s na dodir osjetljivim tipkama za kontrolu ploče s instrumentima i multimedijskog sustava kao i glasovnih naredbi. Kao i kod A-klase, korisnik upravlja funkcijama telematike koristeći jedan prst ili geste putem multi-touch kontrole na dodirnoj površini na središnjoj konzoli. Uz doplatu: tipka Energizing služi kao kontrola udobnosti i omogućuje da brojni sustavi u novom GLC-u kombiniraju mogućnosti kako bi se optimizirala udobnost po svim pitanjima - od svjetlosne i glazbene atmosfere preko klimatizacije do prikladne glazbe te funkcije poput masaže, grijanja i provjetravanja sjedala.

Novi GLC je dobio MBUX sustav s glasovnom kontrolom i najnovijom generacijom telematike koji karakteriziraju proširena stvarnost, intuitivna logika i široki raspon operativnih opcija. Sve informacije koje vozač treba prikazane su na dva zaslona visoke razlučivosti. Opcijski, ploča s instrumentima ima dijagonalu od 12,3 inča, a multimedijski zaslon u sredini kokpita dostupan je u dvije veličine- sedam ili 10,25 inča. Uz ćitavu silu elektronskih pomagača u vožnji kao standard, kao nadopuna modela, GLC model se po prvi put nudi s DBC ovjesom s podesivom tvrdoćom prednje i stražnje osovine. Ovisno o uvjetima vožnje, brzini i stanju na cesti, tvrdoća se individualno kontrolira za svaki kotač u kombinaciji s motorom, mjenjačem i upravljačem. Osim toga, ovjes se može kombinirati sa sportskim sustavom upravljanja s direktnijim prijenosnim odnosom. Upravlja se preko prekidača Dynamic Select i nudi tri stupnja za odabir: dva stupnja, "Sport“ i „Sport +“ omogućuju kruću postavu ovjesa, dok "Comfort“ stupanj nudi posebno udobnu vožnju.

Mercedes-Benz GLC (X253), 2019, designo selenitgrau magno, Polster Leder sattelbraun // Mercedes-Benz GLC (X253), 2019, designo selenite grey magno, saddle brown leather interior
Mercedes

S obzirom na to kako je Mercedes GLC SUV model poznati 4Matic pogon na sve kotače dodatno je unaprijeđen, a u Stuttgartu su se pobrinuli kako bi s njim GLC bio vrlo uvjerljiv na raznolikim podlogama i u svim vremenskim uvjetima. Uz Dynamic Select sustav s proširenim funkcijama te nove kontrole Off-Road Engineering Package tu su funkcije Off-Road koji je posebno prikladan za terene, šljunak, pijesak i snijeg, dok je funkcija Off-Road namijenjena vožnji po teškim terenima sa stjenovitim ili strmim padinama. Ispod prednjeg poklopca kupci mogu birati potpuno nove motore, a riječ je o gami dizelskih I benzinskih četverocilindraša. Tako kod benzinskih modela dosadašnji M274 stroj zamjenjuje novi M264, a kod dizelskih modela dosadašnji OM651 mijenja novi OM654.

Mercedes-Benz GLC (X253), 2019, designo selenitgrau magno, Polster Leder sattelbraun // Mercedes-Benz GLC (X253), 2019, designo selenite grey magno, saddle brown leather interior
Mercedes

Novi motori predstavljaju napredak u smislu smanjenja potrošnje goriva i smanjenja CO2 emisija, pa su tako benzinci GLC 200 od 197 KS i GLC 300 od 258 KS uz Camtronic promjenjivu kontrolu ventila koja zagrijava ispušni sustav bez povećanja potrošnje, turbo punjač s dvostrukim vijkom raspolažu i dodatnim 48-voltni sustav s remenom pokretanim starterom-generatorom. Pogotovo kombinacija 48-voltnog ugrađenog izvora napajanja i remenom pokretanog startera-generatora povećava agilnost, poboljšava karakteristike udobnosti te značajno smanjuje potrošnju goriva. Dizelski OM654 motor projektiran je s fokusom na dodatno smanjenje potrošnje i emisija, kao i smanjenje operativnih troškova i povećanje snage motora.

Mercedes-Benz GLC (X253), 2019, designo selenitgrau magno, Polster Leder sattelbraun // Mercedes-Benz GLC (X253), 2019, designo selenite grey magno, saddle brown leather interior
Mercedes

Najvažnije komponente sustava za naknadni tretman ispušnih plinova direktno su ugrađene na motor radi učinkovitog smanjenja emisija. Nadalje, mjere za toplinsku izolaciju i dodatno razvijeni premazi kao što je SCR tehnologija (Selective Catalytic Reduction) uzrokuju dodatno smanjenje emisija. Kako bi se dodatno smanjile emisije dušičnih oksida, OM 654 motor opremljen je dodatnim u pod ugrađenim SCR katalizatorom. Kao rezultat toga, motor već danas zadovoljava RDE (Real Drive Emissions) zahtjeve.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 11:48