NOVI TRENDOVI

PROSJEČNI KUPAC AUDIJA IMA ČAK 50 GODINA Zato će uskoro pojednostaviti ponudu te povećati razinu tehnologije u dostupnijim modelima za mlađe kupce

Audi

 

Vremena i trendovi se mijenjaju, a proizvođači automobila također se istima trebaju prilagođavati ako naravno žele ostati profitabilni.

Činjenica je kako su navike i zahtjevi kupaca u današnje vrijeme drugačiji nego prije primjerice 30-ak godine, a to se odražava i na samu ponudu.

Tako su u Audiju objavili kako će pojednostaviti ponudu svojih modela kako bi smanjili troškove i povećali profite.

U gomili modela i različitih verzija, to se čini kao logičan potez.

Uz to, ciljevi kompanije su jasni: „Želimo obuhvatiti segment tržišta s visokom kupovnom moći, ali istovremeno želimo povećati postotak mladih kupaca koje baš i nećete pronaći u ovom segmentu”, izjavio je izvršni direktor Bram Schot, prenosi Digitaltrends.

Većina kupaca mlađih od 35 godina ima slabiju kupovnu moć od starijih kupaca, i zato Audi vjeruje kako se moraju početi koncentrirati na manje, nešto jeftinije modele za mlađu publiku.

„Prosječan kupac star 50 godina ima potpuno drugačije zahtjeve po pitanju tehnologije, digitalizacije i povezivosti nego primjerice 25-godišnji kupac.

Ipak, stvari koje traži kupac od 25 godina najčešće se nalaze u modelima s vrha ponude poput A6, A8, Q7, Q8...

Audi
 

Dakle, jasno je kako će se vjerojatno ići u smjeru – manje različitih modela, ali više tehnologije u onima koji se nude.

Jasno je kako su kupci sve zahtjevniji, posebno kada su je u pitanju digitalizacija i povezivanje.

Digitalni zasloni prije su bili rezervirani za najskuplje modele, danas ih možete pronaći u malim gradskim automobilima.

Slična stvar vrijedi za povezivanje mobitela, a u budućnosti će se nuditi sve više takvih tehnologija.

Uzmimo za primjer Mercedes, koji je svoj inovativni MBUX sustav koji koristi umjetnu inteligenciju predstavio upravo na A-klasi, jer znaju da će mlađa publika prije prepoznati sve pogodnosti i prednosti takvog sustava.

Dakle, čekaju nas zanimljiva vremena gdje će se proizvođači morati natjecati s ponudom tehnologije koja očito postaje „sve dostupnija”, a pritom će morati na umu imati i profitabilnost i dugoročnu održivost poslovanja...

Izvor: digitaltrends.com

Izdvajamo

Iz drugih medija