(NE)INFORMIRANOST NA DJELU

REZULTATI ĆE VAS ŠOKIRATI: čak 42 posto ispitanika misli da se električni automobili moraju puniti gorivom na benzinskim postajama!

ILUSTRACIJA / Youtube screenshot

 

Iako se proizvođači na različite načine trude kupcima približiti svoje proizvode, čini se kako, barem prema rezultatima ovog istraživanja koje je proveo Ford, kupci još imaju štošta za naučiti, a proizvođače čeka proces u kojem će morati na bolji način približiti svoju tehnologiju kupcima. Naime, prema istraživanju provedenom u SAD-u, Europi i Kini od strane Forda (rezultati su objavljeni na stranici Medium) ispada da je neinformiranost proizvođača jedan od ključnih problema. Primjerice, čak 42 posto Amerikanaca uvjereno je da se električni automobili i dalje moraju posjećivati benzinske postaje. Čemu se pripisuje ovakva neinformiranost?

Postoji više mogućih razloga, a jedan od njih mogli bi biti plug-in hibridi koji se pune i na benzinskoj gdje dobivaju gorivo za motor, ali i kod kuće na utičnici za električni moor. Nelogični i netočni zaključci nastavljaju se, pa tako čak 90 posto ispitanika smatra da električari nemaju dobro ubrzanje i da ne mogu donositi užitak u vožnji. Ako se ikada vozili električara, onda znate da su strelovita ubrzanja jedno od glavnih odlika i uvijek mame osmjeh na lice vozaču. Novi Porsche Taycan, Tesla Model S, Jaguar I-Pace, sve su to modeli sa strelovitim ubrzanjima s kojima se itekako može uživati u vožnji.

 

Nadalje, čak  67 posto ispitanika iz Europe i 68 posto ispitanika iz SAD-a smatra da se s električnim modelima ne mogu vući prikolice ili teret. Nadalje, čak 80 posto ispitanih Amerikanaca ne bi kupilo električni automobil zbog ekstremnih vremenskih prilika.   

Zanimljivo da među kupcima koji su zainteresirani za automobile s pogonom na sve kotače čak 65 posto njih ne bi razmatralo električni automobil.

Pula, 260515.
Na parkiralistu Karolina danas je svecano otvorena prva stanica za punjenje elektricnih vozila u Puli pod nazivom e-Spot MAX. koja uz sigurnog rukovanje omogucava punjenje vozila za dva najcesca standarda dugotrajnog i brzog punjenja. U punionicu su investirali austrijska tvrtka Elsta Mosdorfer i hrvatska InfoArt. Punjenje auta je besplatno do kraja godine.
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Šebelić / HANZA MEDIA / CROPIX
 

Problema s percepcijom ima i Tesla koja je na tržištu električara (koje isključivo i proizvode) već više od 10 godina, no mnogi smatraju da je riječ o „sporim i precijenjenim automobilima”. U svakom slučaju, čini se kako će informiranje kupaca biti jedan od ključnih izazova za proizvođače koji se sve više okreću električnim modelima.

Izvor: Medium.com

Izdvajamo

Iz drugih medija