VOZILI SMO

SKROJENA PO MJERI HRVATA: nova Škoda Scala nudi se već od 117.000 kuna!

    AUTOR:
    • Marijan Projić

  • OBJAVLJENO:
  • 09.04.2019. u 13:30

Škoda

 

Za međunarodnu prezentaciju Škoda je izabrala Hrvatsku, točnije Split i u dva tjedna u grad pod Marjanom stiglo je više od 800 novinara iz cijelog svijeta kako bi odradili prve testne vožnje za upravljačem Scale. Klasičan hatchback kojim češki proizvođač ulazi visoko podignute glave u kompaktni segment igra na kartu prostranosti, kvalitete izrade, bogate opreme, ali i cijene. Krenemo li od ovog posljednjeg treba istaknuti da su narudžbe za Scalu na hrvatskom tržištu već su krenule uz početnu cijenu od 117.056 kn za model pogonjen 1.0 turbo benzinskim motorom (95 KS). U pitanju je verzija s paketom opreme Active koja pored modernih sigurnosnih sustava (održavanje vozne trake i upozorenje na prepreku) u seriji nudi led svjetla sprijeda i straga, kožni upravljač, klima uređaj, radio, bluetooth, maglenke…

 

Foto: Škoda

Nedostaju tek aluminijski naplatci, ali i bez toga priča u dobrom omjeru između uloženog i dobivenog u Škodinom aranžmanu dobila je novi nastavak. U ponudi je i snažnija verzija istog motora (115 KS), te četverocilindrični 1.5 TSI (150 KS), a poklonicima dizelaša namijenjen 1.6 TDI (115 KS). Scala se nudi s tri paketa opreme koji uključuju značajke koje nadilaze dosadašnju ponudu Škode u C segmentu, ali i većinu konkurenata. Izuzmemo li najslabiji motor (95 KS), uz sve ostale jedna od brojnih ponuđenih opcija je i 7-stupanjski DSG mjenjač. Dužinom od 436 cm (10 više od VW Golfa) zajamčena je prostrana unutrašnjost, ali i izdašan prtljažnik (467 l).

 

Škoda je za ulazak u nadmetanje s Golfom, Focusom, Astrom…, ušla na platformi koju koriste Ibiza i Polo. Platformi koja je jeftinija i ne predviđa opciju multilink ovjesa straga, no, to se ne odražava na općem ugođaju. Skok u kvaliteti izrade u odnosu na Rapid, model kojeg Scala konceptualno zamjenjuje, je izniman i materijali, oprema i sigurnost na razini su rođaka iz Wolfsburga.

 

Za prvu vožnju izabrali smo snažniji 1.0 TSI (115 KS) s ručnim mjenjačem sa 6 brzina. Maleni trocilindrični motor ponovno je pokazao sve svoje vrline. Primjereno utišan, elastičan i dovoljno snažan odlično je uklopljen s mjenjačem preciznog hoda. Zahtjevnijim vozačima puno više zadovoljstva pružit će 1.5 TSI motor osobito u kombinaciji s DSG mjenjačem.

 

Izdvajamo

Iz drugih medija