KARAVANSKA IZVEDBA

SPOJ ELEGANCIJE I PRAKTIČNOSTI: Ovo je novi Audi A6 Avant koji nudi do 1680 litara prtljažnog prostora

Audi

 

Karavanske izvedbe u današnje su vrijeme sve manje zastupljene budući da ih mijenjaju SUV i crossover modeli za kojima kupci luduju. Ipak, nade za karavane ima, a to dokazuje i novi A6 Avant. Njemački je proizvođač objavio slike i specifikacije nove generacije koja, moramo priznati, izgleda odlično. I dok je prednji dio dobro poznat budući da je limuzinska izvedba već predstavljena u Ženevi, stražnji dio elegantno je izveden. LED svjetla i kromirana lajsna preko cijelog stražnjeg dijela odlično su se uklopili. Audi je još jednom potrvrdio da znaju kako napraviti karavansku izvedbu.

 

Foto: Audi

Unutrašnjost je dobro poznata iz limuzinske verzije, a u odnosu na prethodnika značajno je modernija. Futuristični dizajn interijera kombinira kvalitetne materijale i nova tehnološka rješenja. U središnjem dijelu ističe se 10,1-inčni zaslon infotainment sustava, a ispod njega se nalazi i manji 8,6-inčni zaslon putem kojeg vozač može namještati određene postavke poput klime. Naravno, tu je i neizostavni 12,3-inčni digitalni kokpit koji je postao zaštitno lice Audi modela kada je u pitanju unutrašnjost. Tu je i velik popis dodatne opreme, pa se tako između ostalog za ljubitelje dobrog zvuka nudi Bang & Olufsen glazbeni sustav. Najveća prednost u odnosu na limuzinu je naravno prtljažni prostor koji broji od 565 do 1680 litara.

 

Audi

Za odlične vozne karakteristike brine se opcijski "Dynamic all-wheel steering" sustav koji zakreće stražnje kotače. U ponudi su i 4 vrste ovjesa, uključujući zračni ovjes. Naravno, kao i A8 te limuzinski A6, i karavanska izvedba dolazi sa mnoštvom sustava sigurnosti. Tko nadoplati za sve sustave, dobit će automobil sa čak 5 radara, 5 kamera, 12 senzora i laserom.

Iako nije objavljeno što će biti ispod poklopca motora, stvari su po tom pitanju prilično jasne, pa bi novi A6 Avant na početku trebao biti dostupan sa dva motora. Benzinski 3,0-litreni TFSI V6 koji razvija 340 KS uz 500 Nm okretnog momenta uparen sa S-tronic automatskim mjenjačem i standardnim Quattro pogonom na sve kotače do stotke ubrzava za 5,1 sekundu i juri do krajnjih 250 km/h. Fanovi dizelaša na početku će imati na raspolaganju 3,0-litreni TDI V6 motor od 286 KS i 650 Nm okretnog momenta, koji također dolazi s automatskim mjenjačem i Quattro pogonom. Treba napomenuti kako svi modeli dolaze s blagim hibridnim sustavom- 48-Voltni električni sustav koji čini vožnju učinkovitijom. Više detalja, cijene i datumi dolaska na tržište trebali bi biti poznati uskoro...

Izdvajamo

Iz drugih medija