Jedva sekundu nakon što je svojim Suzukijem GSX-R 1000 punim gasom, a riječ je oko 250 km/h, protutnjao startno-ciljnom ravninom automotodroma Grobnik, ličko-senjski župan Darko Milinović je na ulasku u prvi, blagi desni zavoj pri sada već oko 180 km/h pao i zajedno s motociklom otklizao stotinjak metara dalje, zaustavivši se u šljunku na ulasku u zavoj broj 2.
Razlog? Jednostavno je pregrubo pritisnuo prednju kočnicu i prednji je kotač zablokirao, što je jedan od češćih uzroka padova na trkaćoj stazi, slažu se motociklisti, s kojima smo dan nakon nesreće pregledali snimke s videokamera na automotodromu Grobnik, a među njima su bivši i aktualni prvaci Hrvatske.
I dok su ozljede koje je Milinović zadobio, a riječ je o višestrukom prijelomu ključne kosti, blažem potresu mozga i ogrebotinama podlaktice gotovo pa školski primjer ozljeda nakon pada s motocikla na trkaćoj stazi, prvi zavoj ili Jedinica nije mjesto s najviše padova na automotodromu Grobnik.
Puno ih je više i puno su teži u Trojci, dok je izlijetanja najviše u zavoju do kojeg se Milinović otkotrljao - Dvojci.
Darku Milinoviću (58), koji je motocikle ozbiljnije počeo voziti pred šest-sedam godina i radi vlastite sigurnosti uopće ne vozi po cesti već isključivo trkaćoj stazi, ovo nije prvi pad s motocikla na Grobniku. Ličko-senjski župan pao je i u lipnju 2018. kad je ozlijedio zapešće koje mu je operirano u bolnici u Lovranu.
Čim je, međutim, skinuo gips, sa svojim se serijskim Suzukijem GSX-R 1000 vratio na grobničku stazu, na kojoj postiže sasvim lijepa vremena - njegov je osobni rekord 1:35,600, što je vrijeme s kojim se ne bi osramotio ni na Prvenstvu Hrvatske u najzahtjevnijoj klasi SuperStock 1000.
Rekord staze - 1:26,585 - drži profesionalni češki motociklist Michal Prašek (31), koji je tri godine zaredom vozio i Svjetsko prvenstvo u motociklizmu, a postavio ga je na za utrke specijalno pripremljenom BMW S1000RR.