IZLET U NEPOZNATO

VIŠE NEMA DVOJBI, FERRARIJEV PRVI SUV MODEL STIŽE DOGODINE: Talijani će predstaviti Purosangue koji će voziti na platformi i s dizajnom nove Rome

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 23.12.2019. u 01:50

AutoExpress

 

Premda se još uvijek vodi pod kodnim nazivom 175, prvi Ferrari SUV ikada bit će pokazan javnosti dogodine, a prodaja bi trebala započeti 2021. godine.

Za Ferrari će tako plasiranje modela Purosangue (čista krv tal.) biti najveći izazov u povijesti i otvaranje novog poglavlja marke.

Sada je britanski AutoExpress razgovarao s vodećim ljudima Ferrarija te objavio ekskluzivne rendere prvog "povišenog" Ferrarija, a kao će serijski model izgledati više je nego jasno.

Budući SUV sportaš kojeg u Modeni nazivaju FUV-om a ne SUV-om (Ferrari Utillity Vehicle) dijeliti će mekanije linije karoserije s upravo predstavljenim elegantnim  GT Coupeom Roma, a ne s agresivnije oblikovanim modelima poput F8 Tributo ili 812 Superfast.

AutoExpress
 

Kao osnova za SUV poslužit će modularna platforma sa sprijeda smještenim motorom koju već koristi spomenuti model Roma, za AutoExpress je objasnio Michael Lieters glavni inženjer Ferrarija.

"Generalno imamo dvije obitelji platformi, za modele s motorom sprijeda i za modele sa središnje smještenim motorom"-  izjavio je za britanski časopis i dodao kako je prva spomenuta platforma projektirana da bi bila adekvatna kako za sportski coupe 2+ tako i za sportski SUV za četvero s pogonom na sve kotače, a Roma i Purosangue tek su prva dva modela na toj platformi.

AutoExpress
 

Što se tiče pogona najvjerojatnije će biti ugrađen plug-in hibrid bilo V6, V8 ili V12 jer platforma može podnijeti sve Ferrarijeve strojeve. Isto tako, idući  Ferrari s V12 motorom također bi mogao biti SUV, prema riječima šefa marketinga Enrica Galliere, koji je ekskluzivno izjavio kako se već naveliko radi i na idućem hyper automobilu koji se očekuje iza 2022.

Pritom ideja neće biti da bude snažniji od postojećeg plug-in hibridnog modela SF-90 s 1000 KS, već će se pažnja posvetiti lakoj izvedbi, aerodinamici i upravljivosti.

Ferrari
 

Nastavit će se i razvoj  6,5-litrenog atmosferskog  V12 stroja koji se neće elektrificirati jer to nema smisla kao kod V8 motora, a u razgovoru za Autoexpress je potvrdio kako potpuno električni Ferrari još uopće nemaju u planovima i dodao - "kako je filozofija Ferrarija da budu spremni s različitim tehnologijama pogona, i atmosferskiim i turbo i hibridnim, kako bi ih unaprjeđivali u nužnoj evoluciji, te da će svakako zadržati V12 i V8 motore i dodati V6 u bliskoj budućnosti.

A upravo takav V6 i to potpomognut elektromotorom s baterijom mogao bi biti predstavljen upravo u modelu Purosangue...

Izdvajamo

Iz drugih medija