NOVO IZDANJE

VOZILI SMO LEXUS NX 300h Premium SUV podređen štednji u osvježenom izdanju

Lexus

Upečatljiv izgled japanskog SUV-a doživio je finu doradu u detaljima, baš kao i unutrašnjost, no sada je tu sva sila moderne opreme za sigurnost, dok je pogon ostao hibridni sustav benzinca i dva elektromotora

Od predstavljanja 2014. godine do danas SUV Lexus NX vrlo se brzo, s udjelom od čak 30 posto, prometnuo u najtraženiji model u Lexusovoj paleti na europskom tržištu. Ovaj luksuzan i zanimljivo oblikovan Lexus izrastao na platformi Toyote RAV-4, s kojom dijeli dimenzije i međuosovinski razmak, za kupce se natječe sa suparnicima poput Mercedesa GLC i Audija Q5. Sada, nakon pune tri godine na tržištu, došlo je vrijeme za blagi redizajn i modernizaciju, u prvom redu opreme za udobnost i novih sigurnosnih sustava.

 

Foto: Lexus

Praktičnost i obiteljski komfor oplemenjuju dorađen atraktivni vanjski izgled, koji sada djeluje sportskije zahvaljujući novom oblikovanju velike maske hladnjaka, restiliziranim branicima, diodnim svjetlima i novom dizajnu aluminijskih naplataka. U unutrašnjosti pronalazimo novi izbor boja presvlaka, a nov je i izgled ručice mjenjača i prekidača za rukovanje klima-uređajem. Povećan središnji zaslon multimedije odsad ima 10,3 inča u paketu Premium Navigation, dok serijski ostaje na 7 i 8 inča kao i dosad. Svakodnevnom korištenju pridonosi pak sustav otvaranja stražnjih vrata bez dodira, dok Lexus Safety Sistem + donosi svu silu elektronike za sigurnost pa je NX odsad opremljen sustavom za održavanje u traku, upozorenjem na sudar, prepoznavanjem znakova, inteligentnim sustavom kamera kao pomoć pri parkiranju te adaptivnim tempomatom.

Lexus
 

Ispod poklopca i dalje je poznati hibridni sustav sa 2,5-litrenim benzincem i dva elektromotora ukupne snage 197 KS uparen s elektronskim CVT-om sa šesterostupanjskom sekvencijalnom opcijom. U vožnji ulicama Madrida i okolicom trudili smo se potrošiti što manje goriva (5,8 l) i što više se voziti na električni pogon, a to nam je i odlično uspijevalo pa smo tako čak 40 kilometara od zadane rute od 100 kilometara prešli isključivo na struju. Lexus NX pritom vozi mirno i uglađeno pa se osjeti i da je adaptivni ovjes doživio fine dorade, što se najviše odnosi na povećanje komfora svih putnika i stabilnost pri bržoj vožnji. Uza sve to valja još reći da se Lexus nakon nekoliko godina izbivanja od 1. siječnja ponovno može kupiti i kod nas, i to u službenoj Toyotinoj mreži, a osvježeni će Lexus NX 300h do registracije stajati od 380.000 kuna.

Ukratko

Kabinom dominira luksuz, a na kokpitu zaslon multimedije od 10,3 inča. Tu je i head-up zaslon od 6,2 inča integriran u instrumentnu ploču. Unaprijeđeno sučelje s dodirnom podlogom lako je za korištenje, a tu su i bežični punjač mobilnih telefona i zakretni prekidač Lexus Drive Mode Select sustava izbora postavki vožnje

Pogon na sve kotače E-Four AWD izveden je tako da hibridni sustav pokreće prednju osovinu, a dodatni elektromotor stražnju. Mogu djelovati odvojeno ili u kombinaciji. Praktičan SUV: peta se vrata odsad odižu bez dodira te otkrivaju prtljažni prostor obujma 475 litara koji se još može povećati preklapanjem djeljivog naslona stražnje klupe

Izdvajamo

Iz drugih medija