PRVE VOŽNJE

ZA VOLANOM FERRARIJA 488 PISTA, prvi put se uvijek pamti...

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 08.06.2018. u 15:47

Ferrari

Brži od LaFerrarija: Ferrari 488 Pista je 721 KS snažan cestovni monstrum koji stotku hvata za 2,85 sekundi i juri do 340 km/h

Ferrari 488 Pista, ekstremna i olakšana verzije modela 488 GTB predstavljena je na salonu u Ženevi početkom ožujka, a sada je dio novinara dobio priliku napraviti prve kilometre s ovim monstrumom. Ovom prilikom prenosimo dojmove kolege Andreae Farine, urednika portala Motor1 koji je jedan od sretnika koji se provozao stazom Fiorano u 488 Pisti.

 

Foto: Ferrari

" Rođen sam nekoliko kilometara od Maranella, pa bi kao dječak visio pored ograde i gledao Ferrarijeve modele u akciji. Voziti 488 Pistu po testnoj stazi Fiorano za mene predstavlja miks emocija i sjećanja na stare dane kada sam bio s druge strane ograde. Već na prvom krugu zagrijavanja iza instruktora primijetio sam kako automobil s mirnoćom ulazi u zavoje, a aerodinamični dodaci dolaze do izražaja pri brzinama većim od 180 km/h. Nakon tri kruga po Fioranu ostao sam iznenađen količinom pouzdanja koju 488 Pista ulijeva u mene."

"Iako je osjetno brža te ima puno brži odaziv, 488 Pista ostaje iznenađujuće "upravljiva" čak i u trenucima kada zadnji kraj krene "plesati". Mjenjač nevjerojatnom brzinom mijenja stupnjeve prijenosa (30 milisekundi u Race načinu vožnje). Brembov kočioni sustav dodatno je poboljšan što vozaču daje dodatno samopouzdanje prilikom jurnjave po stazi. Iako u sebi nosi naziv Pista (trkaća staza), 488 Pista može se bez problema voziti i cesti budući da se adaptivni ovjes prilagođava podlozi."

Ferrari
 

"Treba spomenuti kako 488 Pista broji 50 KS više od modela GTB, a uz to je i 90 kg lakši. Na stazi to znači čak 2 sekunde bolje vrijeme, a spominje se kako bi i u obračunu s LaFerrarijem izašla kao pobjednik! Cijena? Bez opcija (kojih ima popriličan broj, poput primjerice karbonskih naplataka) cijene kreće od 296.000 eura, ali ona neće biti glavni problem. Naime, ako želite nabaviti ovaj model uz novac treba imati i "naklonost" Ferrarija i bogatu povijest vlasništva kako bi zaprimili vašu narudžbu. Tko ne uspije, morat će keširati i duplo više budući da će cijena ove jurilice na dan kada zadnja izađe iz tvornice vrtoglavo rasti..."

Cijeli tekst u kojem Farina opisuje svoje iskustvo možete pročitati ovdje.

IZVOR: Motor1

Izdvajamo

Iz drugih medija