Mercedesovu G-klasu mnogi nazivaju bezvremenskim terencem, a činjenica je kako je nova generacija uz minimalne vizualne promjene i dalje itekako popularna među kupcima, a koriste se kako za izlete na teren tako i za vožnju po gradskim prometnicama. Pritom se ispok poklopca nalate različiti benzinski i dizelski motori, a vrh ponude čini model G63 AMG sa 4,0-litrenim V8 BiTurbo motorom od 585 KS.
Ipak, trendovi na tržištu se mijenjaju, a među glavnim trendovima po pitanju automobila svakako je elektrifikacija. G klasa i električni pogon baš i ne zvuče kao očekivana kombinacija, zar ne? Iako smo naučeni na monsturozne motore u ovom monstuoznom terencu, čini se kako su trendovi odradili svoje, pa je tako Sascha Pallenberg iz Daimlera koji je zadužen za digitalnu transformaciju na svom Twitteru objavio kako je G-klasa sa nultom emisijom štetnih plinova u planu. A to su, barem prema njegovim navodima, riječi Ole Källeniusa iz Daimlera.
#Daimler CEO Källenius: ”There will be a zero-emission #EV version of the #MercedesBenz G-Class. In the past there were discussions whether we should eliminate the model, the way I see things now I'd say the last Mercedes to be built will be a G-Class" #AMWKongress #eMobility pic.twitter.com/tAS6tzpR3Y
— Sascha Pallenberg 潘賞世 (@sascha_p) November 7, 2019
U vremenima kada proizvođači elektrificiraju cjelokupnu gamu, postavljaju se različita pitanja na koja često ni sama uprava nema odgovore. Tako bi se zbog sve strožih normi mogli nastradati mnogi modeli, a čini se kako bi za G-klasa koja prosječno troši debelo preko 15 litara svoj opstanak na tržištu bio moguć jedino uz električnu verziju, koliko god to nevjerojatno zvučalo...