Iznimno važan model za povijest marke Peugeot, dvosjed L45 Grand Prix iz 1914. godine upravo je postigao cijenu od čak 7,26 milijuna dolara na aukciji kuće Bonhams u Los Angelesu. Dugo se smatralo kako je trkaći bolid s početka 20. stoljeća koji danas predstavlja ikonu bogate natjecateljske povijesti francuskog proizvođača, 1916. godine vozio Dario Resta na utrci Indianapolis 500 i osvojio prvo mjesto, no tek je nedavno potvrđeno kako ga je zapravo vozio trkač Ralph Mulford i završio treći. Tih je godina Peugeot dominirao trkalištima, a još je ranije, 1913. godine Jules Goux pobijedio na istoj utrci izdržljivosti u sličnom modelu.
Foto: Bonhams
Nakon momčadi Peugeota ovaj jedan od tek dva preživjela primjerka do danas je imao samo tri vlasnika: spomenuti trkač Ralph Mulford ga je ustupio kolegi Artu Kleinu koji se u njemu utrkivao 1919. i 1920. godine da bi ga je potom kupio Lindley Bothwell bogati kalifornijski uzgajivač naranči i kolekcionar iz čije je kolekcije auto, gdje je bio krunski dragulj, i stigao na aukciju. Auto je u savršenom stanju, a sve na njemu je originalno kao i kada je 1914. bio u rukama momčadi Peugeota. Zanimljivo, Peugeot L45 Grand Prix je inicijalno pogonio 3,0-litreni motor koji je 1916. zamijenjen većim 4,5-litrenim četverocilindrašem s dvije bregaste osovine, četiri ventila po cilindru i 115 KS pri 2800 okretaja, a bolid je imao bubanj kočnice na sva četiri te lisnate opruge na prednjoj i stražnjoj osovini.
Razlog zašto je ovaj povijesni Peugeot postigao tako visoku cijenu leži u činjenici što šasija i motor imaju oznake No. 1 što znači kako je riječ o prvom takvom primjerku, a s obzirom na to kako se ne zna mnogo o drugom preživjelom, može se kazati kako je ovaj Peugeot L45 i posljednji vozni i originalni Gran prix model iz blistavog trkaćeg razdoblja francuskog proizvođača s kojim su se na trkalištima u to doba mogli nositi samo bolidi Mercedesa.