TUNING

FOTO: POGLEDAJTE ŠEST NAJZANIMLJIVIH BRABUSOVIH PRERADA u koje je preminuli šef Bodo Buschmann ugradio svu svoju strast prema brzim Mercedesima

 

Vijest kako je prošlog tjedna u svojoj 62. godini života preminuo Bodo Buschmann, osnivač i CEO Brabusa potresla je ne samo ljubitelje prerada iz Bottropa već i sve ljubitelje automobila. Bodo je osnovao Brabus, kompaniju koja se bavi tuningom Mercedes-Benz modela, a među automobilima koje su preradili znali su se, osim Mercedesa naći i Smart te Tesla modeli. Buschmann je oduvijek volio automobile, a kompaniju Brabus osnovao je 1977. godine kada je imao samo 22 godine. Mali salon u njemačkom gradu Bottropu otvoren u dvorištu salona automobila Mercedesa u vlasništvu njegove obitelji ubrzo je postao poznat i kompanija je počela sa širenjem. Suradnici Buschmanna napominju kako bi svaki tjedan već do srijede "na leđima" imao 40 sati rada, a gotovo uvijek je radio i vikendima. "Nikad za novce, uvijek iz strasti", tim riječima je Buschmann opisivao svoje poslovanje. Detaljnu priču o Brabusu možete pročitati ovdje, a ovim putem odlučili smo se prisjetiti šest zanimljivih Brabusovih prerada. U komentarima slobodno možete napisati koji modeli su vama najviše ostali u sjećanju.

1. BRABUS ROCKET

Brabus
 

Vjerojatno jedan od najpoznatijih modela Brabusa je ovaj 720 Mercedes CLS, baziran na prvoj generaciji CLS-a iz 2006. godine Ispod poklopca se nalazi 6,2-litreni twin-turbo V12 motor od 720 KS. To omogućuje ovoj limuzini ubrzanje do stotke za samo 3,2 sekunde, a još je impresivnija informacija da maksimalna brzina iznosi čak 365 km/h!

2. BRABUS SV12 S Biturbo Roadster

Brabus
 

Još jedan rekorder iz Brabusa: SV12 S Biturbo Roadster u svoje je vrijeme bio najsnažniji kabriolet na tržištu. Ispod poklopca se nalazi modificirani V12 motor koji razvija 730 KS, što je 213 KS više nego u serijskom izdanju. O impresivnosti ovog modela dovoljno govori činjenica kako maksimalna brzina iznosi 350 km/h!

3. BRABUS MCLAREN Mercedes SLR

Brabus
 

Ovaj model ima zanimljivu povijest. Izrađen je od strane McLarena u Engleskoj, zatim je Mercedes u njega stavio svoju motorizaciju, da bi na kraju završio u garaži Brabusa na dodatno uređivanju. Ekipa iz Brabusa poboljšala je hlađenje, pojačala motor i ugradila novi ispušni sustav. Rezultat? Snaga od 660 KS i još upečatljiviji izgled s kojim vlasnici nigdje ne prolaze nezamijećeno.

4. BRABUS BULLIT

 

Ovaj model baziran je na Mercedesovom modelu C63 AMG. Ipak, malo toga ostalo je isto u Brabus verziji. Naime, 6,2-litreni V8 motor zamijenjen je s monstruoznim V12 motorom od 720 KS. Ubrzanje do stotke traje 3,9 sekundi, a maksimalna brzina 350 km/h (u Brabusu su objasnili kako automobil može potegnuti i više, ali zbog guma je brzina ograničena na spomenutu brojku!). Sve to ima i svoju cijenu. Tako je C-klasa u AMG izdanju u ono vrijeme koštala oko 80 tisuća eura, dok je za Brabusovu verziju trebalo izdvojiti čak 330 tisuća eura!

5. BRABUS 900 ROCKET

Brabus
 

Mercedesov S65 AMG Cabriolet sam je po sebi impresivan automobil koji zbog visoke cijene nije čest gost na cestama. Ipak, u Brabusu su odlučili kako serijskih 630 KS nije dovoljno, te vlasnicima nude tuning koji ovu krstaricu pretvara u pravo čudovište. V12 BiTurbo motor pojačan je na čak 900 KS uz 1500 Nm okretnog momenta (koji je elektronski ograničen na 1200 Nm kako bi automobil bio upravljiv)! Kako su u Brabusu došli do te sulude brojke? Obujam motora povećan je na 6,3 litre (serijski model ima 6,0-litreni motor), ugrađeni su novi, veći turbopunjači, poboljšano je hlađenje a zamijenjen je i ispušni sustav. Odrađena je naravno i optimizacija motora, a sve to rezultiralo je gore spomenutim brojkama. Do stotke stiže za samo 3,7 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 350 km/h, što ga čini najbržim kabrioletom na svijetu.

6. BRABUS TESLA ROADSTER

Brabus
 

Za kraj smo ostavili ovu zanimljivu suradnju. Američki proizvođač električnih automobila i njemački tuner udružili su snage, a rezultat je Brabus Tesla Roadster. Naravno, preinaka na motoru nije bilo, ali zato je tu niz vizualnih dorada ali i "space sound generator" koji inače bešumnom automobilu daje zvuk supersportaša. Automobil je lakiran u mat bijelu boju, postavljeni su aerodinamični dodaci i spojler, a tu su i novi naplaci od 18 cola naprijed, odnosno 19 cola straga. Ova "tunirana" Tesla debitirala 2008. godine na salonu automobila u Essenu.

Izdvajamo

Iz drugih medija