JALOV POSAO

KAKAV BLAM: POLICIJSKI TESLA S STAO USRED AUTOMOBILSKE POTJERE! 'Halo kolege, šaljite pojačanje, ispraznila mi se baterija, ostao sam bez struje!'

Fremont police

 

Policajac Jesse Hartman iz Fremonta u Kaliforniji bio je prisiljen odustati od automobilske potjere za kriminalcem, vozeći pritom i do 200 km/h, jer je njegov patrolni policijski Tesla S ostao bez struje.

Hvatao je drugo vozilo iz jednog kriminalnog djela u Santa Clari za kojim je bila raspisana potraga, a koje je prethodno primijetio na parkiralištu u poslovnom dijelu Irvingtona.

Kad mu je iz stanice potvrđeno kako registarske pločice odgovaraju vozilu koje se traži, Hartman je upalio rotaciju, no vozač u drugom automobilu se dao u bijeg kad je i započela potjera u koju su se uključili i pripadnici Kalifornijske državne policije za autoceste, izjavio je glasnogovornik policije za DailyMail.

Fremont police
 

Na snimci komunikacije Hartmana sa stanicom čuje se kako policajac upozorava kolege kako je uslijed jurnjave baterija Tesle S gotovo ispražnjena, kako mu je preostalo desetak kilometara dosega te da će morati usporiti.

Kad je njegova Tesla S ostala bez struje južno od mjestašca Milpitasa, u potjeru su se uključila druga patrolna vozila.

Nakon još 16 kilometara, ubrzo je pronađeno napušteno vozilo osumnjičenog kojem više nisu ušli u trag.

U Međuvremenu je policijski Tesla S prevezen do najbližeg punjača.

Glasnogovornica policije Geneva Bosques je za DailyMail izjavila kako ne može komentirati točan razlog zašto baterija Tesle S tog dana nije bila napunjena 100 posto, jer je Hartman preuzeo vozilo s 50 posto napunjenosti, te dodao da se to nažalost dešava s vremena na vrijeme, ako policajac na kraju smjene ne priključi Teslu na punjač.

Fremont police

Mjesto gdje je policijska Tesla ostala bez struje

 

S obzirom na to da je Hartman smjenu preuzeo u 14 sati u petak i nastavi 9 satni radni dan, znači da je baterija Tesle napunjena 100 posto izdržala gotovo dvije pune policijske smjene prije ponovnog punjenja, rekla je glasnogovornica Bosques.

Dodali su i da ne postoji pisano pravilo kada i tko puni patrolna vozila benzinom il strujom, no postoje opće smjernice da na početku smjene policijski službenim mora raspolagati s barem pola spremnika za gorovo ili 50 posto napunjenosti baterije.

 

"Ovaj događaj ni na koji način ne mijenja naš stav prema patrolnim vozilima na struju, za sada Tesle S ispunjavaju sva naša očekivanja, pa i više od toga, Još uvijek smo u prvih 6 mjeseci pilot programa s policijskim Teslama i pratimo sve podatke", izjavili su iz policije Fremonta.

Tesla S je s jednim punjenjem baterije u stanju prijeći 425 kilometara što se pokazalo odličnim podatkom, a električne Tesle su preuzeli kako bi se smanjila emisija štetnih plinova za 25 posto u odnosu na 2005. godinu.

Što su policajci mogli naučiti iz ovog iskustva? Da doseg baterije Tesle osigurava 425 kilometara vožnje, ali da nije nikako primjerena za potjere gdje se ostvaruju visoke brzine kad se baterija rapidno prazni. Za takve poslove još su uvijek bolji benzinci...

Izdvajamo

Iz drugih medija