ŠALJIVDŽIJE IZ BMW-a

REKLAMA S MUDIMA, DOSLOVNO! Tko je rekao da Nijemci nemaju smisla za humor?

Youtube screenshot

Kampanja za redizajnirani BMW M4 za 2018. godinu pokazuje da Nijemci kad žele ipak mogu pokazati da imaju smisla za humor

Strogi, organizirani i minuciozni u svemu čemu pristupaju, Nijemci diljem svijeta nikako nisu poznati kao osobito humorističan narod. Zato rade dobre aute. Ako neku naciju pak, možemo povezati s humorom onda su to definitivno Englezi. Tako ako ćete pak tražiti malo humora u njemačkim reklamama za automobile, bit će to kao traženje igle u plastu sijena. BMW sada okreće ploču, a reklama za novu generaciju modela M4 upravo je urnebesna, možda baš upravo i zato što neki štos ili caku, poput ovog u videu za osvježeni M4 s elementom iznenađenja, niti ne očekujemo.

Ovaj šaljivi spot pod nazivom "Previše nizak: s pogledom na plažu"dio je kampanje "Kada je previše upravo dovoljno", a u kojem vidimo mladića u novom BMW-u M4 kako ozarena lica na zebri propušta dugonog ljepotice u sexy hlačicama i prati ih pogledom, no tada se brzinom svjetlosti vraća u realnost kada kroz svoj lijevi prozor pored svog automobila, tek na kojih pola metra ugleda muškarca biciklistu u biciklističkim tajicama, što djeluje upravo odurno. Dake, BMW M4 je toliko sportski i nizak da pogled oko njega neće uvijek biti najblistaviji, kao što se dogodilo mladiću iz reklame. Što kazati, nego pozdravljamo osobu u BMW-ovom M odjelu koja je pustila van ovakav urnebesan video!

 

Izdvajamo

Iz drugih medija