PAPRENA LIMUZINA

TUNING ZA OPEL INSIGNIJU: njemački tuner nudi povećanje snage na 280 KS i nove 20-inčne naplatke

Irmscher

 

Vrhunac ponude Opelovih modela predstavlja Insignia GSi, koja je ujedno i najbrži Opel trenutno na tržištu. Ipak, ekipa iz tuning kuće Irmscher odlučila je malo zapapriti stvari i doraditi ovaj model. Tako su za početak stavljeni novi odbojnici, nova maska bez prednjeg znaka kao i novi 20-inčni naplaci koji se nude u dvije verzije Heli i Evo. 

Irmscher
 

Naravno, nije se stalo na vizualnim doradama, pa su tako ugrađene nove sportske opruge koja spuštaju automobil za 30 mm. Osim boljeg vizualnog dojma tako poboljšavaju držanje na cesti. Što je s motorom? Insignia GSi ispod poklopca skriva 2,0-litreni turbobenzinski motor koji serijski broji 260 KS. U Irmscheru su odlučili snagu povećati za relativno skromnih 20 KS, pa tako klijenti nakon posjete radioni raspolažu s 280 KS (naravno, riječ je o više nego lijepoj brojci, no ako uzmemo u obzir obujam motora i serijskih 260 KS ta brojka postaje ipak nešto manje atraktivna). Što vi mislite, ima li smisla tuning za ionako "serijski tuniranu" verziju Opela Insignije?  

Izdvajamo

Iz drugih medija