LIV JE ZGODNA, ALI NE I PRVA

JESTE LI VEĆ ČULI ZA VIRTUALNE AMBASADORE? Prije Renaulta, koristio ih je Louis Vuitton, a imaju više pratitelja nego Severina i Rozga zajedno!

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 08.02.2019. u 13:52

 

Nije sporno, granica između stvarnosti i virtualnosti sve se više zamagljuje, a stvarni svijet dotiče i pokreće virtualni i obrnuto. Zašto onda ne povezati svoje "virtualne osobnosti" sa svojom "istinskom osobnošću"? Prva Renaultova virtualna ambasadorica, simpatična Liv, to je zapravo sjajno odradila za volanom novog izdanja Kadjara, pravog, istinskog SUV-a koji savršeno utjelovljuje srž marke Renault, tvrtke koja proizvodi vozila za stvarne ljude, njihovu svakodnevicu i putovanja. I u svojem stvarnom, privlačno dizajniranom i prostranom odijelu nudi sve što im je za potrebno - nove benzinske i dizelske motore za veći užitak u vožnji te pogon na dva ili četiri kotača.

 

Liv je pritom odigrala pionirsku ulogu u automobilskom svijetu, no, zanimljivo, zapravo i nije prvi virtualni ambasador nekog branda. Virtualne junake u svijet reklama prvo je uvela industrija mode i ljepote, pa tako pamtimo i da je, primjerice, Marc Jacobs japanskoj hologramskoj pop-pjevačici Hatsune Miku dizajnirao odjeću u kojoj je 2013. nastupala na svojoj velikoj svjetskoj turneji, a da je Nicolas Ghesquière, kreativni direktor modne kuće Louis Vuitton, kao glavno lice svoje kampanje za kolekciju Series 4 u proljeće 2016. odabrao Lightning, junakinju popularne videoigre Final Fantasy.
Balenciaga i Chanel potom su za svoje reklamne kampanje regrutirali Lil' Miquelu, virtualnu manekenku i glazbenicu koja se prvi put pojavila krajem travnja 2016.

Instagram

Ona je miješanog, španjolskog, brazilskog i američkog podrijetla, a na Instagramu ima ogromnih 1,5 milijuna pratitelja (600.000 više od stvarne Severine). Prije dvije godine čak je tijekom milanskog Tjedna mode preuzela i vođenje instagram profila modne kuće Prada, kad je taj slavni brand tamo predstavljao svoju kolekciju za jesen i zimu 2018./2019.

Instagram
 

„Prvi svjetski digitalni supermodel”, crnoputa Shudu, koju je u travnju 2017. osmislio londonski fotograf Cameron James-Wilson, ima više od 157.000 pratitelja na instagramu i već se uspjela pojaviti i na naslovnici pariškog magazina Photo i na internet stranicama Fentyja, modnog branda slavne pjevačice Rihanne, a njezin primarni poslodavac Olivier Rousteing, kreativni direktor modne kuće Pierre Balmain, lanjskog ju je kolovoza angažirao i u sklopu svoje kampanje nazvane Balmain Army, i to rame uz rame s još dva avatara koja je osmislio posebno za tu prigodu - novim virtualnim manekenkama agencije The Diigitals - Margot i Zhi.

I Noonoouri, slatka njemačka 150 centimetara visoka virtualna manekenka i modna influencerica nalik likovima iz crtića, svojevrsni križanac Naomi Campbell i Kim Kardashian West koji je nastao u veljači 2018. u glavi Joerga Zubera, kreativnog direktora dizajnerske i branding agencije Opium Effect, također već ima oveću bazu fanova među tzv. milenijalcima - 233.000 pratitelja na Instagramu. Danas ima 19 godina i "živi" u Parizu, gdje vrlo aktivno surađuje sa svojim najdražim modnim kućama - Guccijem, YSL, Marcom Jacobsom i KKW Beauty by Kim Kardashian.

Sa sve slabijim granicama između stvarnog i virtualnog svijeta sad se nakon modnog, suočio eto i automobilski svijet, a Renaultova mlada ambasadorska nada Liv sjajno je započela svoj život u reklamnom spotu za Kadjar. A živjet će i dalje, zadovoljno tvrdi Gaëlle Le Grouiec, Renaultova direktorica za marketinške komunikacije: "Ona sad postoji i to je nepobitna činjenica, a vožnja Kadjarom nije zadnje što je napravila. Uskoro ćete ju moći vidjeti na brojnim digitalnim medijima, televiziji i drugdje..."

 

Izdvajamo

Iz drugih medija