Naknadna ugradnja naslona za ruku

Novi naslon Made in HR ugrađuje se već za 599 kn

Domaći na slon za naknadnu ugradnju ima jamstvo od 18 mjeseci, izrađuje se po mjeri, montira za svega nekoliko minuta i iz gleda odlično. Jedini uvjet za ugradnju je da auto ima središnji greben na koji ga je moguće pričvrstiti
 Ivan Lacković

Kupili ste novi automobil i tek kad je stigao iz tvornice, shvatili ste da ste zaboravili naručiti naslon za ruku? No, bilo da se radilo o vašem propustu ili situaciji da za vaš automobil niti nije bilo moguće naručiti naslon, rješenje tog problema mnogo je bliže, jednostavnije i kvalitetnije no što bi se moglo pomisliti. Zagrebačka tvrtka ElektroMedia, naime, po mjeri proizvodi i prodaje više različitih vrsta naslona koje je moguće brzo i jednostavno ugraditi u veliku većinu svih osobnih automobila trenutno dostupnih na hrvatskom tržištu.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU KLIKOM NA SLIKU

Prema riječima direktora tvrtke Igora Gajskog, ograničenja pritom praktički da i nema. Jedini uvjet koji automobil treba ispunjavati da bi se u njega mogao naknadno ugraditi naslon za ruke jest da se između prednjih sjedala, dakle tamo gdje će se obaviti traženi zahvat, ne nalazi gola podnica, nego tu mora postojati nekakav oblik središnjeg grebena s otvorenim ili zatvorenim pretincem ili držačem za čaše. Nasloni su, naime, dizajnirani tako da će po mjeri nasjesti na takav greben, na koji će se zatim pričvrstiti s pet-šest odgovarajućih vijaka. I to je, zapravo, sve.

Svaki se naslon, dakle, proizvodi tipski, od vodootpornog mediapana, a presvučen može biti, ovisno o željama kupca, pravom kožom, eko kožom, auto tkaninom ili mikrofibrom. Kod izrade je moguće odjednom kombinirati dvije ili tri vrste spomenutih materijala, po želji kupca, a na raspolaganju mu je ukupno devet nijansi dekora, tri nijanse mikrofibre i tri boje rubne trake. S obzirom na to da je ovdje riječ o ručnom radu, kupac treba znati i da se svaki od naslona izrađuje po narudžbi te treba računati s tim da su za to potrebna tri do četiri dana.

Ovisno od građe postojećeg središnjeg grebena, kod nekih je automobila, kao što je to primjerice slučaj s Hyundaijem i30, naslon moguće ugraditi tako da ga je moguće podizati i spuštati čitavog, a ne samo njegov poklopac. U tom slučaju ostaje upotrebljiv i originalni pretinac na konzoli ispod naslona.

- S druge strane, kod automobila gdje je ručna kočnica pomaknuta više unazad ili ona sama kod podizanja ostaje visoko, poput Opel Astre J, naslon se izrađuje s kliznim poklopcem kako bi bio lako prilagodljiv za vozače različite visine, objašnjava Gajski.

Samu veličinu pretinca odnosno njegovu širinu diktira veličina naslona odnosno tip automobila. Jednako tako, budući da su svi ElektroMedijini nasloni osmišljeni tako da savršeno popunjavaju prostor od sjedala do sjedala, u većini slučajeva mogu ih istovremeno koristiti i vozač i suvozač.

Cijene im se u osnovi kreću od 599 do 799 kuna, ovisno o tome odabere li kupac klizni, podizni ili klizno-podizni model, a na konačnu svotu utjecati mogu i eventualni posebni zahtjevi. Ugradnja je uključena u cijenu i gotova je za svega desetak minuta, premda kupac, ako to želi, svoj naslon može ugraditi i samostalno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 02:39