Vlasnici francuskih automobila često muku muče sa stalnim pregaranjem žaruljica H7. Isto muči i vlasnike talijanskih, ali prije nego ljubitelji njemačkih automobila počnu likovati moramo ih razočarati - to nema veze s kvalitetom auta, nego s činjenicom da velik broj francuza i talijana ima opciju automatskog paljenja svjetala. Kad počne verglanje, elektropokretač povuče puno struje, a napon počne varirati i žaruljice trepere. Najveći je problem pritom hladna žarna nit koja se naglo zagrijava. Jasno, uvijek izgaraju žaruljice kratkog svjetla, dok one za duga svjetla traju puno dulje, što je i logično, jer duga svjetla nikada ne ostavljate upaljena.
Od svih žarulja, u prvom redu zbog minijaturne žarne niti, najosjetljivije su H7. Možete joj pomoći tako da smanjite šok prilikom paljenja svjetala dodatnim elektroničkim sklopom koji bi u samom početku pružio otpor, a zatim ga smanjio. Jasno, u trgovinama autodijelova ne možete ga pronaći, za razliku od običnih žarulja za 50 kuna par i tzv. long life žarulja koje zaista traju dulje i koštaju 100 kuna. Međutim, i zamjena jednom u šest mjeseci je previše, pogotovo ako ste prije sa žaruljicama H4 izdržali i pet godina. Rješenje se krije u trgovinama elektroničkim dijelovima.
Bolje autoelektričarske radionice ugrađuju, naime, NTC otpornik (NTC za struje od 10 ampera otpora 5 ohma dovoljan je za žarulje do 100 watta) u serijskom spoju koji ima negativni temperaturni koeficijent. To znači da se tom otporniku s porastom temperature smanjuje otpor i pada na minimalnu vrijednost već iznad 70 °C. Rezultat je postupno zagrijavanje žarnih niti i lagano smanjenje napona od oko 0,5 volti.
Ima li ugradnja NTC otpornika nedostataka? Moderni auti prijave grešku prilikom paljenja svjetala, ali odmah ugase lampicu upozorenja kad otpor na otporniku padne i svjetla zasjaje punim sjajem. Također, može se ugraditi na bilo koju klasičnu žaruljicu sa žarnom niti, ali taj posao prepustite autoelektričaru, koji će vam to ugraditi za 200 kuna.