SUV ZA 5

TEST: TKO JOŠ MARI ZA DIZEL PORED OVAKVOG HIBRIDA! Honda CR-V 2.0 i-VTEC Hybrid može držati lekcije i najštedljivijima

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš

 

Peta generacija Honde CR-V nije dostupna s dizelašem, no zato je tu hibrid. I to kakav. Uostalom, u Europi za dvije godine više ni neće isporučivati dizelaše.

S razlogom... Za uvjerljivu, nestvarno tihu i uglađenu vožnju več sada je zadužena kombinacija naprednog 2,0-litrenog benzinca s Atkinsonovim ciklusom rada i legendarnim sustavom prilagođavanja vremena i visine podizanja usisnih i ispušnih ventila VTEC te dva elektromotora.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

Raspolažu s ukupno 184 KS i 315 Nm, što je dovoljno da japanski SUV od 4,6 metara, zahvaljujući paketu litij-ionskih baterija otežan na opipljivih 1614 kg te od tla uzdignut solidnih 19 cm ne bude samo meditativno ugodan, već i primjereno živahan.

Maksimalnih 180 km/h možda i nije pretjerano impresivno, no zato se ubrzanju do stotke od 8,8 sekundi zbilja nema ništa za prigovoriti.

Težina se osjeća u vožnji, no snažniji pritisak na papučicu gasa donosi ubrzanje koje će zadovoljiti i zahtjevnije vozače.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

A potrošnja se pritom kreće na više nego prihvatljivih 5,5 litara, barem dok se pretjerano ne forsira vožnja autocestom. U gradu, pa i na otvorenoj cesti, potrošnja je jednako kao s dizelašem.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

Moderni pogon, međutim, nije jedini adut japanskog terenca. Već ulaskom u CR-V vozač i putnici ostaju iznenađeni prostranošću, čak i oni visoki blizu dva metra. Takvi i u drugom redu putuju udobno kao u poslovnom razredu, a izdašan je i prtljažnik.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

Iako je zbog baterijskog sklopa 65 litara manji nego u benzincu, broji još uvijek primjerenih 497 litara. Osim toga, preklapanjem stražnjih naslona raste na obilatih 1064 litara, odnosno čak 1697 litara mjeri li se do krova.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

Impresionira i količina opreme dostupne u osnovnom paketu Comfort. Vozača i putnike tu hladi automatska klima, prednja sjedala su grijana, stakla i retrovizori se pomiču na struju, a posebno dugačak je popis sigurnosne elektronike – nudi sve potrebno, od automatskog kočenja i prepoznavanja prometnih znakova, do sustava za zadržavanje u voznoj traci.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

Tko pak želi rogoboriti materijala može naći u relativno malom središnjem zaslonu od 5 inča, koji se u golemoj unutrašnjosti čini manjim nego što jest.

Drugima po volji neće biti niti što upravljač nije presvučen kožom, trećima što su gume mesnatije nego što bi trebale biti… Ipak, u vožnji se pokazuje da upravljač lijepo leži u rukama, a s “balonkama” nema straha pri uspinjanju na visoke rubnjake.

Jedino što zbilja nedostaje jesu parkirni senzori ili kamera za pomoć pri vožnji unazad, bez kojih nije jednostavno manevrirati po gradskim parkiralištima.

Honda CR-V Hybrid 2019.
Marin Tomaš
 

UKRATKO

Udaljen od tla 19 cm CR-V se lijepo ponaša i izvan asfalta, no osnovna oprema Comfort (260.690 kn) dolazi isključivo s prednjim pogonom, pa tko želi 4x4 morat će uložiti barem 304.990 kn.

Japanski SUV se pomoću 2,0-litrenog benzinca i dvaju elektromotora ukupne snage 184 KS lijepo vozi, fino ubrzava i troši na kapaljku, iznimno je prostran, a već s osnovnom opremom nudi gotovo sve što bi vozač mogao poželjeti

Baterijski sklop pridonosi većoj masi, no CR-V lijepo prolazi kroz zavoje. Hibridni pogon pritom radi izuzetno uglađeno, a potrošnja iznosi prihvatljivih 5,5 litara

Prostranost je jak adut. Putnici prostora imaju na bacanje, a slično je i u prtljažniku od solidnih 497 litara

Koža na upravljaču ne nedostaje, no znatno praktičnije bilo bi da se automatskim mjenjačem upravlja ručicom, a ne prekidačem

Uz spremnik goriva od 57 litara nudi se doseg od preko 1000 kilometara, pa posjete benzinskim postajama nisu česte

Kombinacija 2,0-litrenog benzinca i dvaju elektromotora u praksi funkcionira savršeno i stvarne potrebe za dizelašem nema

2.0 i-VTEC Hybrid

TEHNIČKI PODACI

Motor .. benzinski, 4 cil. hibrid

Obujam 1993ccm

Ukupna snaga 135 kW/184 KS

pri 6200/min

Ukupni moment 315 Nm pri 4000/min

Mjenjač CVT

Pogon na prednje kotače

Dimenzije 460x185,5x168 cm

Osovinski razmak 266 cm

Prtljažnik 497/1064 litara

Gume 235/60 R18

Masa 1614 kg

MJERENJA

Brzina 180 km/h

0-100 km/h 8,8 sekundi

Potrošnja 5,7 l/100 km

Cijena 260.690 kuna

S doplatama 265.690 kn

OPREMA Comfort

automatska klima • alu naplaci od 18 cola • multimedijski zaslon od 5 inča • USB priključak • Bluetooth • grijana prednja sjedala • prilagodljivi tempomat • upozorenje kod napuštanja trake • automatsko kočenje • prepoznavanje prometnih znakova • el. podizači stakala • el. podesivi i grijani retrovizori • prednja i stražnja LED svjetla • 12V utičnica • prednji i stražnji nasloni za ruke • pokretanje bez ključa

DOPLATE

metalik lak • Ukupno: 5000 kn

 

Izdvajamo

Iz drugih medija