POSLOVNE VIJESTI

VOLVO BILJEŽI DOSAD NAJVEĆU POSLOVNU DOBIT najviše zahvaljujući sjajnim globalnim prodajnim rezultatima

 Volvo

Volvo Cars je u drugom kvartalu 2018. godine zabilježio do sada najvišu poslovnu dobit u iznosu od 4,2 milijarde švedskih kruna. Radi se o porastu od 28,6 posto u odnosu na isti period prošle godine, a poseban porast zabilježen je u globalnoj prodaji. U drugom kvartalu došlo je do povećanja prihoda za 26,9 posto na 66 milijardi švedskih kruna, dok je prodaja porasla za 14,6 posto na brojku od 170.232 prodanih automobila. Marža poslovne dobiti za ovaj period iznosi 6,4 posto što je porast u odnosu na prošlogodišnjih 6,3 posto za isto razdoblje.

Volvo Cars je u prvih šest mjeseci 2018. godine zabilježio poslovnu dobit od 7,8 milijardi švedskih kruna što je porast od 15,7 posto u odnosu na isti period prošle godine. Isto tako radi se o najvećoj ikad zabilježenoj dobiti za šestomjesečno razdoblje. U prvoj polovici 2018. godine došlo je do povećanja prihoda od 23,6 posto na 122.9 milijardi švedskih kruna. Ovaj rezultat dodatno je potpomognut najboljom zabilježenom prodajom ikad za prvih šest mjeseci. Tako je prodano 317.639 automobila što je porast od 14.4 posto u odnosu na isti period 2017. godine. Marža poslovne dobiti za ovaj period iznosi 6,4 posto.

Podsjetimo, nakon što je Zhejiang Geely Holdings kupio kompaniju 2010. godine, došlo je do potpune transformacije operacija. Kompanija je tako proširila svoju globalnu proizvodnju i u potpunosti obnovila ponudu svojih modela u posljednjih nekoliko godina. U prvoj polovici 2018. godine Volvo je lansirao novi V60 vrhunski karavan i S60 model vrhunske limuzine. Istovremeno kompanija je otvorila i novi proizvodni pogon u Južnoj Karolini što je ujedno i prvi Volvo pogon u SAD-u.

Volvo Cars je nedavno objavio i svoju buduću ambiciju i naglasio kako želi postati više od samog proizvođača automobila te prerasti u pružatelja usluga mobilnosti. Volvo Cars se želi pozicionirati kao jedan od vodećih igrača u globalnom automobilskom poslovanju. Dugoročna ambicija kompanije je ostvariti pola godišnje prodaje na električnim vozilima, a polovicu proizvedenih vozila ponuditi klijentima putem svoje pretplatničke usluge.

Kompanija od ovih inicijativa očekuje preobrazbu svoje povezanosti s klijentima i želi ostvariti brojku od 5 milijuna direktnih potrošača do sredine idućeg desetljeća i tako stvoriti nove izvore stalnih prihoda. Na ovaj način će kompanija imati i puno veći potencijal za razvoj povezanih i ostalih usluga za klijente.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 16:27