DRUGI HoReCa DIGITAL MEETUP

HoReCa SEKTOR Milenijalci su generacija koja puno putuje, svjesna je gastro trendova, obrazovana je i znatiželjna, ali brzo gubi interes

    AUTOR:
    • Lea Balenović

  • OBJAVLJENO:
  • 10.04.2018. u 14:22

Drugi HoReCa MeetUp

Telefonske rezervacije i usmena preporuka u tzv. HoReCa sektoru (Hotel/Restoran/Cafe) stvar su prošlosti i radi se na sve naprednijoj digitalizaciji te industrije, rečeno je na drugom HoReCa Digital MeetUp-u u organizaciji METRO Cash & Carryja i Inovacijskog centra HUB 385.

Naime, trendove u ovom sektoru pokreće generacija tzv. milenijalaca, koji troše 50% svog prihoda na ugostiteljsku i hotelijersku industriju, a oni su “vrlo zahtjevni klijenti s heterogenim očekivanjima”, prema Arndu Philippu Stoehru, direktoru strateškog razvoja METRO-a AG.

- Radi se o generaciji koja puno putuje, svjesna je gastro trendova, visoko je obrazovana i znatiželjna te koja brzo gubi interes i stalno želi nešto novo – rekao je Stoehr.

Osim toga, novoj je generaciji potrošača bitna transparentnost i prije nego što posjete određeni ugostiteljski objekt, pripreme se i istraže ga. Koje namirnice koriste, kakva je usluga, kako je hrana servirana, informacije su koje današnji posjetitelji uzimaju u obzir prije nego što odluče posjetiti objekt.

Iz tog je razloga online prisutnost veoma bitna i kako bi se uvidjelo stvarno stanje digitalizacije HoReCa sektora, METRO je proveo istraživanje o korištenju i utjecaju digitalnih kanala u hrvatskom HoReCa sektoru. Prema rezultatima, najčešće korištena platforma je Facebook koju koristi 72% ispitanika, a kao najbrže rastući medij pokazao se video odnosno YouTube kanal budući da se radi o odličnom formatu za prezentaciju usluge u ovom sektoru. Ipak, rezultati su također pokazali da čak 44% ispitanika nema web stranicu što je veoma negativan podatak uzimajući u obzir koliko je novoj generaciji posjetitelja, koja najviše troši u ovoj industriji, takva prisutnost važna.

Zbog toga je METRO na HoReCa Digital MeetUp-u predstavio besplatan alat za izradu web stranica i online rezervacije za ugostitelje.

- Prvi korak METRO-a je svim ugostiteljima omogućiti da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija - izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor METRO Cash & Carry Hrvatska.

Izdvajamo