DRUŠTVENE MREŽE

JAČAJU KOMUNIKACIJSKE KANALE Hanfa otvorila profil na LinkedInu, objavljivat će odluke i oglase za posao

Arhiva / Hanza Media

Ante Žigman

Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) otvorila je profil na društvenoj mreži LinkedIn te će i putem ovog komunikacijskog kanala objavljivati novosti i informacije iz svog poslovanja, priopćili su danas iz te agencije.

„Izlazak na društvene mreže dio je naše komunikacijske strategije te otvaranja Hanfe prema ukupnoj javnosti. Iako imamo vrlo sadržajnu internetsku stranicu te smo i do sada bili dostupni građanima putem e-mail adresa i web sučelja smatramo da je važno biti tamo gdje su građani. Vjerujemo da ćemo i na ovaj način približiti naš rad ukupnoj javnosti.“, izjavio je Ante Žigman, predsjednik Upravnog vijeća Hanfe.

Na LinkedIn profilu objavljivat će obavijesti vezano uz rad Hanfe te odluke i informacije sa sjednica Upravnog vijeća, objave biltena i statističkih podataka, informacije vezane uz odnose s međunarodnim institucijama, ali i oglase za zapošljavanje, poručili su iz Hanfe, koja je već započela s objavama.

Screenshot LinkedIn

Profil Hanfe na LinkedInu

Mnoge domaće kompanije i institucije, prateći svjetske trendove, već imaju otvorene profile na toj poslovno orijentiranoj društvenoj mreži.

“LinkedIn profil Hanfe služit će za dvosmjernu komunikaciju prema javnosti te će građani i putem ovog profila također moći postavljati pitanja ili slati svoje opaske i komentare, a na svaki pojedini upit bit će odgovoreno u najkraćem mogućem roku”, dodali su iz te agencije.

Pojasnili su i kako će se otvaranje i upravljanje LinkedIn profilom odvijati u potpunosti „in house“, bez angažiranja vanjskih agencija, s obzirom, kako kažu, da je Hanfa tijelo javne uprave te maksimalno racionalno upravlja troškovima.

Izdvajamo