SJEDNICA U ROVINJU

STANIČIĆ 'Hrvatska dobiva turističko predstavništvo u Kini, a HTZ po prvi put ulazi u suradnju s Lonely Planetom!'

Rovinj, 270318.
Press konferencija na kojoj su ministar turizma Gari Cappelli i Kristijan Stanicic direktor HTZ-a nakon sjednice Turistickog vijeca izvijestili novinare o stanju na trzistu.
Na fotografiji: Gari Cappelli i Kristijan Stanicic
Foto: Goran Sebelic / CROPIX
Goran Sebelic / Hanza Media

Gari Cappelli i Kristjan Staničić

Hrvatska će uskoro dobiti turističko predstavništvo u Kini. Amenovano je to jučer na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice u Rovinju. Hrvatski će se turizam tako ponovno promovirati na Dalekom istoku, prvi put nakon ukidanja ureda HTZ-a u Japanu. Uredi će biti smješteni u prostorima ureda HGK u Šangaju. Inače, Hrvatska iz Kine bilježi dvoznamenkasti rast broja gostiju.

- Danas smo raspisali natječaj za direktore sedam predstavništva HTZ-a u svijetu, nastavno na prošlogodišnji ciklus. Radi se o predstavništvima gdje je dosadašnjim direktorima istekao mandat - Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Sloveniji, Slovačkoj i Švedskoj te Kini. U naredna dva mjeseca provest ćemo cjelokupni proces natječaja i izabrati nove direktore, najavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Dodao je i da HTZ po prvi put ulazi u suradnju s Lonely Planetom i nastavlja onu s Trip Advisorom.

Naime, marketinška suradnja s TripAdvisorov uključuje integraciju sadržaja, slika i videa na portalu, ali i oglašavanje kroz multiclick banere. Riječ je o vodećem svjetskom turističkom portalu za planiranje putovanja i rezervaciju smještaja koji djeluje u 49 zemalja i koji pokriva više od 7 milijuna smještajnih jedinica, atrakcija i restorana svijeta. Portal na mjesečnoj bazi ostvaruje 455 milijuna posjetitelja te sadrži više od 570 milijuna recenzija. Lonely Planet predstavlja jedan od vodećih svjetskih turističkih medija koji ima preko 100 milijuna posjetitelja i više od 500 milijuna pregleda stranice godišnje. Suradnja s Lonely Planetom uključuje kreiranje personaliziranih „mikro web stranica“ i sadržaja unutar Lonely Planet portala s originalnim promotivnim videozapisima putovanja. Svaki sadržaj će se dijeliti putem društvenih mreža, a nakon završetka kampanje objavljeni sadržaji trajno ostaju prisutni na stranici.

Ministar turizma Gari Cappelli ponovio je da Hrvatsku čeka izvrsna sezona u čiju se promociju uložilo oko 50 milijuna kuna. Ali upozorio je da iduće godine treba uložiti barem 100 milijuna kuna jer se na turističko tržište vraćaju veliki konkurenti Turska i Egipat, ali i Grčka.

- Njihov se povratak posebno vidi na njemačkom emitivnom tržištu. Zato gledamo što trenutno konkurencija radi. Znamo da Turska nije član Europske unije i da može koristiti određene potpore. Iduća će godina stoga za nas možda biti najteža i najkompleksnija od rata na ovamo gdje ćemo se morati puno bolje pripremiti, istaknuo je ministar. Dodao je da će se promocija za 2018. nastaviti.

- Stanja na tržištu su izvrsna. Ako budemo ove sezone imali rast turističkog prometa od pet posto to će biti veliki posao, dok će porast od sedam posto biti veliki uspjeh. Iznimno me veseli što osim na našim tradicionalnim tržištima sve veći interes bilježimo na dalekim tržištima koja će sasvim sigurno uz daljnje otvaranje novih aviolinija činiti puno značajniji segment ukupnog turističkog prometa. Vjerujem da će se to osim kroz povećanje turističkog prometa pozitivno odraziti i na nastavak rasta ostvarenih prihoda te nastavak investiranja u hrvatski turizam, zaključio je Cappelli dodajući kako Svjetsko nogometno prvenstvo ne bi trebalo poremetiti turistički promet prema Hrvatskoj.

Odobrena su i sredstva za provedbu projekta „Sportska Hrvatska“ koji podrazumijeva posebne oblike marketinške i PR suradnje u sklopu vrhunskih sportskih projekata i događanja putem kojih će se pozitivno utjecati na pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije, kao i na jačanje nacionalnog turističkog brenda. Poziv za iskazivanje interesa za provedbu projekta „Sportska Hrvatska“ bio je objavljen od 1. do 12. veljače 2018. godine, a odlukom Turističkog vijeća odobrena je suradnja na međunarodno prepoznatljivim projektima i događanjima, među kojima su Tour of Croatia, ATP Croatia Open Umag, Pannonian Challenge, Downhill UCI MTB Svjetski kup, WTA Croatia Bol Open, KHL Medveščak, itd.


Besplatno se prijavite na portala Jutarnji.hr

Izdvajamo