RENESANSA TURISTIČKE TVRTKE

PRESRETNA DJELATNICA HOTELA 'Sada imam slatke brige - kako potrošiti 26 tisuća kuna'

Hotel Omorika
 Arhiva/CROPIX

U Crikvenici se dogodilo pravo čudo. Naime, radnici crikveničkog turističkog poduzeća Jadran dvije godine prije roka dobili su i zadnju ratu duga, javlja RTL.

Šefica slastičarstva u hotelskoj kući Jasna Visković s kolegicama dnevno napravi dvije i pol tisuće kolača. Godinama je radila za neredoviti minimalac, ali nije dala otkaz. Vjernost firmi se isplatila pa danas ima slatke brige - kako potrošiti 26 tisuća kuna.

- Ugodno nas je iznenadilo kada smo dobili vijest da je sjela isplata zadnje rate duga, evo u današnje vrijeme rijetko tko dobiva dug - govori Jasna.

Agonija je trajala godinama, prodana je polovina od 16 hotela, ali uzalud. 2010. proglašen je stečaj.

Od 1997. do 2010. u Jadranu je napravljen dug od 709 milijuna kuna. U 4669 dana, koliko je bio blokiran račun tvrtke, promijenilo se desetak Uprava, ali nitko nikada nije odgovarao za propast tvrtke.

Ali onda je napravljen je dobar plan i stečaj je okončan početkom 2014. Počelo je podmirivanje vrtoglavih dugova koji su samo za plaće radnika izosili su 70 milijuna kuna.

- Nama je nakon stečajnog postupka Trgovački sud odredio da pola od tog novca isplatimo radnicima u gotovini kroz pet godina od zaključenja stečajnog postupka. Mi smo nakon stečaja posložili poslovanje Jadrana na jedan stabilan način koji nam je omogućio da taj dug isplatimo u dvije I pol godine - otkriva predsjednik Uprave Jadran Crikvenica Dino Manestar.

Umjesto krajem 2018., novac je, eto, već sjeo na račune 890 bivših i sadašnjih radnika. Pola u gotovini, pola u dionicama.

- Sretni smo naravno, moj ukupan dug je bio oko 50 tisuća kuna, prije stečaja smo dobivali plaću svaka dva-tri mjeseca - kaže recepcionerka Antonija Pešević.

Nakon stečaja, s 40 milijuna kuna dva su hotela dignuta na četiri zvjezdice. Imaju osam hotela, dva autokampa i turističko naselje. Obnovit će ih u idućih pet godina i to s 300 milijuna kuna.

- Jadran je uvijek bio motor turističkog razvoja rivijere Crikvenica, evo sad u zadnje vrijeme to ponovno počinje biti. Nas kao destinaciju jako raduje dizanje kvalitete objekata Jadrana, dizanje zvjezdica i to sigurno znači promjenu strukture gostiju - kaže direktorica Turističke zajednice Crikvenice Marijana Biondić za RTL.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 00:07