POSAO I KARIJERA

ŠTO POSLODAVCI MRZE VIDJETI U ŽIVOTOPISU Napustite teoriju zavjere da su 'svi natječaji namješteni' i konačno sredite svoj CV

    AUTOR:
    • Jelena Viljevac

  • OBJAVLJENO:
  • 28.10.2015. u 20:29

Foto: Instagram

I dok su neki apsolutno izgubili vjeru u natječaje i životopis, postoje oni kojima bi se vjera mogla vratiti - samo kada bi ih malo bolje napisali.

Rezultat natječaja, katkad nije posljedica vašeg (ne)iskustva, nego jednostavno - loše napisanog životopisa.

Kako ne biste bili među njima, razmislite o ovih sedam savjeta i ukoliko već niste, danas ih implementirajte u svoj CV.

1. Tipfeleri i gramatičke pogreške

Kada je u pitanju tehnički dio vašeg životopisa, morate ga dovesti do savršenstva jer mnogo govori o vama. Ukoliko niste sigurni, zamolite nekoga da pročita i eventulno vas uputi u određene propuste.

2. Preležeran ton

Članovi generacije Y posebno znaju o čemu ovdje pričamo. Iako su ležeran, duhovit i originalan pristup poželjni kako biste se istaknuli iz mase jednoličnih životopisa - postoje granice, koje doduše nisu najjasnije. Nikada ne znate na kakvog ćete poslodavca naići, stoga budite oprezni i umjereni.

3. Žargon i klišeji

I dok neki obožavaju klišeje, mnogi ih ipak ne vole. Volim timski rad. Željna sam novih znanja i vještina. Veseli me rad u dinamičnom okruženje. Zasigurno nešto od ovoga ili sličnog imate u svom životopisu. No, vjerujte nam na riječ - to vam ne treba. Izbacite to već danas.

FRAZE KOJE MORATE IZBJEGAVATI U ŽIVOTOPISU Evo zbog kojih će vas sve izraza poslodavci u startu eliminirati!

4. Životopis duži od dvije stranice

Ne. Ne. I ne. Bez obzira na razlog tolikog životopisa, ostavit ćete jako loš dojam ukoliko prijeđete dvije stranice teksta. Životopis je vaše svojevrsno ogledalo, a tom dužinom samo govorite da ste jedan od onih osoba koje već pri prvom upoznavanju i u pet minuta ispričaju sve o svom životu. Držite se relevantnih informacija za posao na koji se prijavljujete.

5. Emotikoni

Smajlićima i sličnim emotikonama nije, ponavljamo, nije mjesto u životopisu. Koristite se riječima, proširenim rečenicama, intrpukcijskim znakovima, no ne i emotikonima. To je neprofesionalno i krajnje nepotrebno.

6. Neprofesionalne e-mail adrese

Zaboravite na e-mail adresu [email protected] ili [email protected] To je krajnje neprofesionalno i svakom poslodavcu će odmah zapeti za oko. A šteta je da vas se eliminira samo temeljem mail adrese koju niste promijenili od srednje škole.

7. Nekonvencionalan font

Ukoliko se želite istaknuti, postoji toliko drugih načina da to i postignete. Zaboravite na neuobičajene fontove. Držite se standarda, a snažniji dojam ostavite nečim drugim: pismom preporuke bivšeg poslodavca i slično.

Kako odabir određenog fonta prilikom pisanja maila, uvelike govori o vašem dobrom ukusu i poznavanju osnova dobre poslovne korespondencije.

Izdvajamo