Pripreme za ljeto

Agrolaguna rebrendira vina, a evo zašto želi istarsko ime na etiketi

Vinski podrum vinarije tvrtke Agrolaguna
 Boris Kovačev / HANZA MEDIA

Porečka Agrolaguna ovog mjeseca započinje rebranding Vina Laguna u Vina Istre. Prema riječima direktora Veljka Ostojića na taj korak su se odlučili zbog jačanja Istre kao destinacije

„Prethodno smo napravili rebranding sira i maslinovog ulja, a sada to radimo s vinom. Želimo poslati poruku da smo vezani uz područje iz kojeg dolazimo. Istra ima i vrlo pozitivan kontekst što se tiče gastronomije. Želimo se pozicionirati s lakšim, pitkijim i lepršavijim vinima. Ta vina se mogu konzumirati ljeti“, ističe Ostojić.

Agrolaguna predstavlja ovih dana u različitim gradovima i novu liniju vina za HoReCa kanal pod brendom Adriana, koja će se ovog ljeta naći u ponudi ugostiteljskih objekata duž cijele obale.

Agrolaguna ima 600 hektara vlastitih vinograda, vlastitu vinariju iz koje na tržište plasira oko 4,5 milijuna litara vina. Radi se o najvećem proizvođaču vina u Istri.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 07:27