ŠIRENJE

Branko Roglić preuzeo slovenskog distributera kozmetike, njegov Orbico Beauty sada će premašiti prihode od 200 milijuna eura

Očekujem da ćemo u ovoj godini imati dobit od oko 35 milijuna eura, kaže Roglić
Branko Roglić, Orbico grupa
 Neja Markičević / HANZA MEDIA

Najveći europski distributer Orbico, koji posluje u 19 zemalja, preuzeo je slovensku tvrtku Everet International, odnosno Everet grupu. Riječ je o drugom po veličini distributeru kozmetike u ovoj regiji.

Tvrtka Everet International ima sjedište u Sloveniji i ostvaruje godišnji prihod veći od 33 milijuna eura. Everet Grupa distribuira oko 130 robnih marki i posluje na 12 tržišta. Ima tvrtke u državama nastalim raspadom nekada zajedničke države te u Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Moldaviji i Albaniji. Distribuira visokoselektivne kozmetičke i parfemske brendove iz grupacije L’Oréal Produits de Luxe te neke od najpoznatijih svjetskih brendova kao što su Calvin Klein, Cerruti, Azzara, Chloe, La Prairie, Sensai, Joop, Cartier, Collistar, Davidoff, Bvlgari…

Preuzimanje je dovršeno u posljednjim danima siječnja i tu nam je vijest priopćio vlasnik Orbica Branko Roglić.

- Preuzeli smo Everet grupu, jednog od najvećih distributera parfema i kozmetike u regiji. Radi se o drugoj po veličini distribucijskoj tvrtki kozmetičkih proizvoda na području gdje mi poslujemo. Po veličini su odmah iza nas. Sada nam predstoji preuzimanje poslovanja i spajanje s našim tvrtkama u zemljama u kojima je Everet grupa poslovala. Preuzimanjem smo dobili njihove brendove koje mi nismo distribuirali i svakako ćemo ostvariti sinergijske učinke. Distribucija je do sada bila usporedna, tako da smo se u nekim stvarima podudarali na tržištu, iako smo distribuirali različite brendove - ističe Branko Roglić.

Ističe da sada kreće konsolidacija Everet Grupe te spajanje u tvrtku Orbico Beauty, koja je dio Orbico grupe. Time će, kaže Roglić, udjel kozmetike u prihodima Orbica u ovoj godini premašiti 200 milijuna eura.

- Što se tiče poslovanja, u predstojećem razdoblju odvojit ćemo Orbico Beauty od Orbica - kaže Roglić. Orbico Beauty distribuira vodeće marke iz sektora selektivne kozmetike, i to pet skupina njih: prestižne, selektivne i lifestyle brendove, tzv. colour cosmetics i prirodnu kozmetiku.

Roglić je otkrio da je Orbico Beauty počeo otvarati vlastite maloprodajne objekte za kozmetiku. Već su otvoreni u Splitu, Rijeci i Beogradu, a sa širenjem nastavljaju u Zagrebu i Ljubljani.

Orbico je prošle godine u 19 zemalja uprihodio 1,8 milijardi eura. Ostvarili smo dobit veću od 20 milijuna eura. - Plan nam je ove godine uprihoditi dvije milijarde eura. U Poljskoj planiramo rast od 150 milijuna eura, u Rumunjskoj od stotinjak. Značajan rast očekujemo i u Ukrajini, gdje smo ušli prošle godine preuzimanjem jedne tvrtke. Rast ćemo ostvariti u svim zemljama, kao i profitabilnost. Očekujem da ćemo u ovoj godini imati dobit od oko 35 milijuna eura. Plan je da 2020. godine ostvarimo četiri milijarde prihoda, djelomice akvizicijama, djelomice organskim rastom, a djelomice izlaskom na nova tržišta, uglavnom ona zapadnoeuropskih zemalja - otkriva Roglić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. travanj 2024 07:56