Direktor najvećeg šoping centra:

'Ne zatvaramo Westgate, a godišnji promet je veći od 50 milijuna eura'

Stjepan Iveljić
 Arhiva

Stjepan Iveljić direktor je Westgate Shopping Cityja od 2010. godine. Trgovački centar nedavno je dobio dozvolu za gradnju čvorišta Westgate - Bistra, čime će se direktno povezati s autocestom, a sve troškove investicije snose sami.

Iveljić je karijeru započeo u njemačkim tvrtkama Wemberger i BMW Auto Vogel. Nakon povratka u Hrvatsku radio je na menadžerskim pozicijama u kompanijama Kaufland, OBI te Stanić. U intervjuu govori o dolasku novih zakupaca, Dogtasu, Pepcu i Terranovi, o poslovnim rezultatima i daljnjim planovima te ujedno demantira glasine da se Westgate zatvara.

U nekim medijima pojavila su se nagađanja da se Westgate Shopping City u Zaprešiću zatvara. Kako komentirate te glasine?

- Te su glasine neutemeljene, neistinite, a usudio bih se reći i vrlo zlonamjerne. Koristim priliku da demantiram bilo kakva nagađanja o zatvaranju Westgatea jer je cilj tih nagađanja i dezinformacija stvaranje nesigurnosti kod naših zakupaca, djelatnika i posjetitelja, a prije svega kod potencijalnih zakupaca. Aktivno radimo na dugoročnim poslovnim planovima, koji uključuju i nove zakupce, ali i know how i infrastrukturu koje trenutno može ponuditi samo Westgate Shopping City.

U svibnju ove godine ostali ste bez pet poznatih modnih brendova Inditexa. Zašto su oni otišli i tko je došao umjesto njih?

- Grupacija Inditex legitimno se odlučila za drugačiju poslovnu strategiju i pomalo me iznenađuje toliki interes za razlog njihova odlaska, posebno u svjetlu činjenice da pojedinim centrima nitko do sada nije postavljao pitanje zašto ti brendovi nisu bili ili još nisu u njima prisutni. Dolazak i odlazak brendova uobičajen je poslovni proces u trgovačkim centrima i to nije ništa neuobičajeno na tržištima, kako kod nas tako i u drugim zemljama. Bez obzira na navedeno, Westgate je i dalje centar s najviše iznajmljenih prodajnih površina, i to s vrlo atraktivnim zakupcima brendova kao što su H&M, Reserved, Galileo, C&A i mnogim drugim.

Koliko ste prostora ove godine iznajmili novim zakupcima i koliki je ukupni promet centra?

- Ove su godine u naš prostor stigli kupcima iznimno zanimljivi brendovi poput Dogtasa, jednog od najvećih turskih lanaca trgovina namještaja i opreme za dom, pun pogodak bio je i popularni Pepco, diskontni brend odjeće i proizvoda za kućanstvo, kao i Terranova, brend odjeće za mlade. Na prostoru od oko 100.000 četvornih metara još je najveći broj modnih brendova na jednome mjestu te je Westgate i dalje šoping-centar i modno središte broj jedan u Hrvatskoj. Godišnji promet koji se ostvari u Westgateu veći je od 50 milijuna eura i pozitivni trendovi u gospodarstvu se odražavaju i na nas. Neki od zakupaca te su trendove prepoznali na vrijeme i već ostvaruju rekordne promete.

Westgate je poznat kao najveći šoping-centar u Hrvatskoj. Je li on prevelik za hrvatske navike i predaleko od samog središta Zagreba?

- Westgate nije prevelik za hrvatske kupovne navike. Iznimno je dobro prometno povezan s gradom i ta je udaljenost relativna u odnosu na sve ono što centar nudi. Imamo četiri besplatne autobusne linije s nekoliko lokacija u gradu Zagrebu i Zaprešiću te najveću dječju igraonicu na zatvorenom, koja se prostire na 4000 četvornih metara. Budući da pratimo i ekološke trendove, nedavno je kod nas otvorena najveća e-punionica u Hrvatskoj,besplatna za naše posjetitelje. To je, možda je znakovito, stota punionica za električne automobile u Hrvatskoj. S više od 240 modnih i drugih brendova zadovoljavamo gotovo sve potrebe kupaca. U fazi smo pregovora o dovođenju nekih potpuno novih brendova ne samo u centar nego i u Hrvatsku. Vesele nas i rezultati nedavne ankete koja je provedena u samome centru i online, a u kojoj su nas posjetitelji ocijenili odličnim i vrlo dobrim ocjenama. Sve to pokazuje da je Westgate prepoznat kao destinacija za dobar šoping te da sve naše dodatne aktivnosti koje organiziramo za posjetitelje doprinose jedinstvenom doživljaju kupovine i druženja unutar centra.

Dobili ste dozvolu države da uložite u prometno čvorište u Bistri, na autocesti A2 Zagreb - Macelj, te time bolje povežete Zagorje s Westgateom. Koliki je iznos te investicije?

- Sve potrebne dozvole za gradnju čvorišta Westgate - Bistra dobili smo tek nedavno, no cijeli proces pribavljanje svih potrebnih dozvola pokrenuli smo znatno prije. Moram napomenuti da smo imali vrlo dobru podršku Ministarstva prometa, kao i Grada Zaprešića. Mi ćemo financirati cijeli projekt, a od toga će, procjenjujem, biti iznimno velika gospodarska korist za lokalnu zajednicu i šire, pa i za brojne domaće i strane turiste, koji će puno jednostavnije - izravno s autoceste - moći posjetiti najveće modno središte u Hrvatskoj. S obzirom na sve veći porast broja turista u Hrvatskoj iz godine u godinu, očekujemo ih mnoštvo u centru

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 17:30