IZVIJESTILA HŽ INFRASTRUKTURA

ODABRAN IZVOĐAČ RADOVA NA PROJEKTU OD 614 MILIJUNA KN Modernizaciju i elektrifikaciju dionice pruge Zaprešić - Zabok radit će Swietelsky d.o.o

    AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 23.03.2018. u 11:04

Ranko Šuvar / Hanza Media

ilustracija

Tvrtka Swietelsky d.o.o. iz Zagreba odabrana je za izvođača radova na projektu modernizacije i elektrifikacije dionice željezničke pruge Zaprešić - Zabok, čija je vrijednost 614,4 milijuna kuna, a s 85 posto se sufinancira sredstvima iz EU-ovih fondova, izvijestili su u petak iz HŽ Infrastrukture.

"U četvrtak 22. ožujka 2018. godine, nakon provedenog postupka javne nabave za radove, donesena je odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude za odabir izvođača radova za Projekt modernizacije i elektrifikacije željezničke pruge Zaprešić – Zabok", stoji u priopćenju.

Podsjeća se da je u prosinca prošle godine zaprimljeno sedam ponuda te je kao valjana odabrana ona tvrtke Swietelsky d.o.o. iz Zagreba, kćerinske tvrtke građevinskog koncerna Swietelsky, čije je sjedište u austrijskom gradu Linzu.

Početak radova planiran je za ljeto 2018., a završetak u ljeto 2021. godine, dok će potpisivanje ugovora za radove uslijediti u zakonskom roku, nakon što odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude postane izvršna. 

Javno otvaranje ponuda za nadzor nad izvođenjem radovima održano je početkom ožujka ove godine, a odluka o odabiru očekuje se uskoro, dodaje se.

Na temelju ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava koji su u studenom prošle godine potpisali Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture te HŽ Infrastruktura i Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU), potvrđeno je da će se projekt sufinancirati s 85 posto sredstava iz Operativnog programa za konkurentnost i koheziju, dok će preostalih 15 posto biti financirano nacionalnim sredstvima.

Kako navode iz HŽ Infrastrukture, riječ je o dionici duljine gotovo 24 kilometra na pruzi regionalnog karaktera Zaprešić-Čakovec. Završetkom modernizacije, vrijeme putovanja brzih vlakova trebalo bi se skratiti za oko 50, a putničkih za oko 30 posto, čime će se stvoriti uvjeti za uključivanje tih vlakova u sustav gradsko-prigradskoga prijevoza grada Zagreba.

Projekt između ostalog uključuje rekonstrukciju kolodvora u mjestima Novi Dvori, Luka, Veliko Trgovišće i Zabok, dok će na stajalištima Pojatno, Kupljenovo i Žeinci biti izgrađeni novi peroni, nadstrešnice i parkirališta, a na svim navedenim lokacijama biti će osiguran i sustav videonadzora te vizualnog i audio obavještavanja putnika. Predviđa se i moderniziracija 15 željezničko-cestovnih prijelaza, kao i izgradnja potpuno novih pružnih građevina, kao što su četiri nova armiranobetonska mosta Vučerna, Lužki potok, Črnec i Horvacka te cestovni most Horvacka.

Također, na dionici će se ugraditi i novi signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji te uređaji daljinskog upravljanja prometom kako bi se osigurali preduvjeti za brže, ali i sigurnije prometovanje vlakova, navode iz HŽ Infrastrukture.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo