ISPOD PROSJEKA EU

POPULARNO U SKANDINAVIJI I IRSKOJ, NE I KOD NAS Tek 45 posto hrvatskih tvrtki koristi društvene mreže za promociju

FILE PHOTO: A man is silhouetted against a video screen with an Facebook logo as he poses with an Samsung S4 smartphone in this photo illustration August 14, 2013. REUTERS/Dado Ruvic/File Photo
Dado Ruvić / REUTERS

Više od polovice hrvatskih poduzeća ne koristi društvene mreže za oglašavanje i promociju svojih proizvoda i usluga, pokazuje najnovije istraživanje Eurostata.
Prema tim podacima, prošle je godine 45 posto tvrtki u Hrvatskoj koristilo društvene mreže kako bi se oglašavalo. Hrvatska se po tome nalazi na sredini ljestvice u EU i vrlo blizu Unijina prosjeka, koji pokazuje da 47 posto tvrtki u EU koristi neku od društvenih mreža. Društvene mreže koje poduzeća u EU pritom koriste uglavnom su Facebook i LinkedIn.
U samo nekoliko godina znatno je porastao značaj društvenih mreža u oglašavanju. Dok je još 2013., primjerice, manje od trećine tvrtki u Uniji koristilo društvene mreže, prošle ih je godine koristilo nešto manje od polovice.
Društvene mreže kao kanal za promociju vlastitih roba i usluga najpopularnije su na Malti. Naime, gotovo tri četvrtine, ili 74 posto, tvrtki u najmanjoj članici EU koristi Facebook, LinkedIn ili neku drugu društvenu mrežu za oglašavanje i promociju. Društvene su mreže jako popularne i u skandinavskim članicama Unije, te u Irskoj, Nizozemskoj i na Cipru.
S druge strane, društvene se mreže za oglašavanje najmanje koriste u Poljskoj, gdje ih koristi samo 27 posto tvrtki. Tek nešto više društvene se mreže koriste u Latviji i Bugarskoj.

Izdvajamo