Dani komunikacija

Real grupa osvojila dvije nagrade, za kampanje Kraša i Zabe

 Arhiva / Real grupa

S Dana komunikacija agencija Real grupa se vratila s dvije nagrade za efikasnost u oglašavanju za kampanje za Kraš i Zagrebačku banku., objavili su u ponedjeljak.

Srebrom je nagrađena kampanja „Donesi mi Domaćicu" u kategoriji Hrana, za klijenta Kraš. Broncu je dobila kampanja za Zagrebačku banku – „Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU." u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge.

Mlade kreativne snage Real grupe osvojile su odlično 2. mjesto na natjecanju Young Lions u kategoriji Dizajn.

„Nagrade za efikasnost kampanja samo su potvrda uspješnog rada cijelog tima u osiguravanju integriranih rješenja za klijente. Effie je potvrda da su rezultati mjerljivi, vidljivi, a u ova dva slučaja su rezultati premašili sva očekivanja. Drago nam je da zajednički s klijentima radimo na postizanju njihovih ciljeva koji im omogućavaju bolju poziciju u tržišnoj utakmici i osvajanje novih kupaca i korisnika. Naše mlade snage pokazale su također svoj kreativni potencijal vrlo uspješno i dodatni su nam poticaj za ulaganje u ljudske resurse i njihov razvoj,“ izjavio je Krešimir Renzo Prosoli, CEO agencije Real grupa.

Agencija za tržišno komuniciranja Real grupa posluje na sedam različitih tržišta, ima preko 20 klijenata iz različitih industrija za koje radi preko 70 profesionalaca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. travanj 2024 18:09