Njemački trgovački lanac

REZULTATI METROA Prodaja im dosegnula 37 milijardi eura, a u dostavi su imali rast od 25 posto

FILE PHOTO: Shopping carts of Germany's biggest retailer Metro AG are lined up at a Metro cash and carry market near the city of Bonn. REUTERS/Wolfgang Rattay/File Photo GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD SEARCH GLOBAL BUSINESS 16 OCT FOR ALL IMAGES
Wolfgang Rattay / REUTERS
Njemački lanac trgovina Metro AG ostvario je u financijskoj godini 2016./2017. (razdoblje koje je započelo s 1. listopada 2016., a završilo s 30. rujna 2017.) rast prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine od 0,5 posto, dok je ukupna prodaja porasla za 1,6 posto te dosegnula 37,1 milijardu eura, izvijestili su iz Metroa svoje preliminarne podatke o poslovanju.


Prodaja Metro Wholesalea porasla je za 0,9 posto, dok je u lokalnoj valuti porasla za 2,3 posto. Uz pozitivan učinak valute, ukupna prodaja rasla je za tri posto te je dosegnula 29,9 milijardi eura.


Segment dostave Metro Wholesalea nastavio je s dinamičkim razvojem te je prodaja putem dostave u financijskoj godini 2016./2017. porasla za više od 25 posto i dosegnula 4,6 milijardi eura. Ukupno 16 posto prodaje u protekloj financijskoj godini ostvario je upravo segment dostave.


Zaključno s 30. rujnom 2017., prodajna mreža Metro Wholesalea obuhvaćala je 759 lokacija u 25 zemalja, od kojih 104 u Njemačkoj, 239 u zapadnoj Europi, 283 u istočnoj Europi i 133 u Aziji. U odnosu na financijsku godinu 2015./2016. to je povećanje od sedam novih lokacija, koje su rezultat 13 novootvorenja i šest zatvaranja. Pet novih prodajnih mjesta otvoreno je u Kini, tri u Francuskoj, dva u Indiji te po jedno u Italiji, Turskoj i Japanu. Dva prodajna mjesta zatvorena su u Njemačkoj, dok je u Srbiji, Ukrajini, Kini i Indiji zatvoreno po jedno prodajno mjesto.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo