PREDSJEDNIK UPRAVE BRODOSPLITA

TOMISLAV DEBELJAK Prošli tjedan smo ugovorili jedan veliki kruzer. Ako riješimo financiranje to će biti najveći kruzer kompletno ugovoren u Hrvatskoj

 
 Screenshot YouTube

Tema o budućnosti hrvatske brograđevne industrije ponovno se aktualizirala programom restrukturiranja Uljanik grupe. Predsjednik Uprave Brodosplita Tomislav Debeljak izvijestio je u utorak da je DiV Grupa jedna od zainteresiranih ulagača za Uljanik. Danas je objavljeno da DiV Grupa ipak neće sudjelovati u restrukturiranju Uljanika, već je kao strateški partner odabran Kermas Danka Končara.

S Debeljakom smo uoči konferencije "Budućnost brodogradnje u Hrvatskoj", koja se održala jučer u organizaciji Hanza Medije i Brodosplita, razgovarali o tome kako on vidi sudbinu hrvatske brodogradnje, temeljem iskustva koje je stekao nakon preuzimanja Brodosplita.

Prema njemu, na domaćem planu ključno je specijalizirati se te graditi kruzere, koja je i njihova niša. “Prošli tjedan smo ugovorili jedan veliki kruzer, iako zbog tajnosti ne mogu reći o čemu se radi, mogu reći da ukoliko riješimo financiranje to će biti najveći kruzer kompletno ugovoren u Hrvatskoj i Brodosplitu”, rekao je Debeljak.

Upitali smo ga što konkretno očekuje od Vlade po pitanju jamstava za financiranje brodogradnje. “Ništa drugo što već nemaju druga brodogradilišta u Europi i svijetu, a to je da to bude brzo i efikasno jer kupci nemaju vremena čekati”, nadovezao se Debeljak, čiji Brodosplit trenutno čeka na ispunjenje državnih jamstava za sedam svojih brodova.

Unatoč poteškoćama koje su ga zatekle do sada, po pitanju budućnosti hrvatske brodogradnje Debeljak je vrlo optimističan, čak i kad uzmemo u obzir sve snažniju konkurenciju s Bliskoga Istoka.

“Mislim da će u sljedećih nekoliko godina domaća brodogradnja biti sve pozitivnija i pozitivnija”, zaključio je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 07:37