MICROSOFT I NATIVE AD STUDIO EPH

IT ZA DJECU Zbog velikog interesa povećan broj radionica za učenje programiranja

U petak 17. lipnja održat će se niz radionica za djecu u jutarnjim i popodnevnim satima, a cilj je osvijestiti važnost IT zanimanja za budućnost

U sklopu projekta za osnovnoškolce "IT za djecu", koji organizira tvrtka Microsoft, Jutarnji list i Native Ad Studio EPH, u petak 17. lipnja održat će se niz radionica za djecu.

Radionice se održavaju u sklopu Design Districta Zagreb, a svaka traje oko 45 minuta.

Radionice Microsoft Kinect počinju u 10, 11 i 12 sati u Visokoj školi za komunikacijski menadžment Edward Bernays u Ratkajevu prolazu 8.

Prijaviti se može najviše 15 polaznika, i to učenici osnovnih škola, koji će se upoznati s načinom rada Microsoft Kinecta te će kroz program Kinect Kutovi na zanimljiv i drukčiji način ponoviti matematičke pojmove određivanja veličine kutova, postotaka, decimalnih brojeva i razlomaka kao dijelova kruga te strana svijeta.

Microsoft Kinect je uređaj koji omogućuje detekciju pokreta i ljudskog glasa pomoću kojih se upravlja računalom. Sastoji se od nekoliko senzora kojima se može točno odrediti gdje se igrač nalazi u prostoru, kako se kreće i koje riječi izgovara. Prati i snima lica igrača, njihove pokrete i sluša glasovne naredbe.

Osim toga, u popodnevnim satima tog petka 17. lipnja održat će se i radionica "Minecraft - sat kodiranja" u 15, 16 i 17 sati.

Zbog velikog interesa roditelja i djece bit će organizirane još dvije Minecraft radionice, I to u 13 I 14 sati. Svi koji su zainteresirani mogu se još prijaviti na designdistrict.hr i na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., a sve radionice su besplatne.

- Uz igranje Minecrafta, nakon svakog uspješno obavljenog zadatka djeca će moći provjeriti kako u programskom jeziku izgleda kod koji su napravili pomičući likove na ekranu. ICT je temelj današnjeg inovacijskog gospodarstva i funkcioniranja moderne države, ali jednako tako duboko zadire u sve pore našeg privatnog života - rekao je Goran Pivarski, šef odjela za komunikacije u Microsoft Hrvatska.

- Cilj partnerstva Microsofta, Native Ad Studija EPH i Jutarnjeg je pružiti što većem broju djece mogućnost da na zabavan način uđu u svijet programiranja, zavole ga te da osvijeste važnost IT zanimanja za osobnu i budućnost zemlje - izjavila je Ana Plišić, koja je na čelu Native Ad Studija EPH.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 05:04