S Katarinom Komaricom vas ne moramo posebno upoznavati. Pisali smo o njoj prije malo više od dvije godine kad je Katin kruh bez glutena tek zakoračio na tržište. Zagrebački restorani Bistro Apetit, Noel, Bistroteka, Mano, Johann Franck vrlo brzo su prepoznali kvalitetu Katinih proizvoda i uvrstili ih u svoju ponudu. Danas Katini proizvodi bilježe rast od 60% na godišnjoj razini, a nadaju se povećanju od 150%. Također, 2016. godine su ostvarili promet od 890 000 kuna dok je 2017. promet bio oko 1 500 000 kuna.
Naime, od kruščića koje je pekla što za svoj gušt što iz potrebe (Kate već desetak godina dobro zna kako izgleda život s celijakijom) stvorila je proizvod priznat na tržištu, a koji ste od prošle godine mogli kupiti i u nekim Sparovim poslovnicama. Od kraja siječnja 2018. godine Katini proizvodi će se moći pronaći u svim Sparovim poslovnicama u Zagrebu.
“ S obzirom na naše kapacitete glede prostora i opreme vrlo obzirno smo krenuli u dostave za prvih 5 filijala Spara sredinom prošle godine. Međutim, na naše veliko iznenađenje i vrlo dobrar odaziv kupaca s ponosom mogu napisati da će se Katini proizvodi bez glutena naći u svim zagrebačkim Sparovim filijalama ( oko 45 poslovnica ), a do proljeća i u svim hrvatskim poslovnicama” otkrila nam je Katarina Komarica.
Trenutno ima 25 Katinih proizvoda na tržištu, a upravo su u kreativnom procesu osmišljavanja novih.
“Konkretno usavršavamo naš burek bez glutena koji će se prvo naći u dućanima zdrave hrane koji su bili naši prvi kupci i prepoznali trud i potražnju kupaca prije dvije godine kada smo tek izašli na tržište s jednom vrstom kruha. Ono na što smo najviše ponosni su naši kolači ( Katin kolač od maka, Katin kolač od jabuke i brojni drugi ), a cilj nam se razvijati upravo u slatkom programu.”
Tako se osim u Sparu, Katini proizvodi se mogu kupiti i u manjim prodavaonicama zdrave prehrane poput Juice boxa, Grge čvrka, Voćarne.hr, splitskog Bioplaneta, zadarskog Biosvijeta i brojnih drugih jer smatra kako je važno podržati i ostati dosljedan malim tvrtkama koje također traže svoje mjesto pod suncem.
“Nisam niti slutila da ćemo se, od prvog prodanog kruha proći malo više od dvije godine, razviti u tvrtku koja broji 7 zaposlenih i povećava promet 60 % godišnje. Veliki je to rast koji naravno nameće i nove izazove, no nekako sam uvijek imala sreću biti okružena djelatnicima koji prepoznaju moj entuzijazam i trud. Bez njih ne bi bio moguć niti uspjeh Katinih proizvoda bez glutena." zaključila je Katarina Komarica