Delikatesna riblja trgovina Fisherija, s adresom na Jarunskoj tržnici i u Bukovačkoj ulici, jedna je od onih koje već više od godinu dana Zagrepčanima predstavlja koncept drugačiji od klasične ribarnice, a ovaj su tjedan za kupce pripremili akcije na najprodavanije artikle, kao i već namočeni i očišćeni norveški bakalar, vrhunske kvalitete koji će uvelike ubrzati i olakšati pripremu omiljenog blagdanskog jela.
- Četiri komada fileta brancina će koštati 70 kuna, a lososa 75 kuna. Kolutići i krakovi lignje 45 kuna. Također, imati ćemo i dodatne akcije u trgovinama koje inače imamo svaki mjesec. Norveški bakalar najbolje kvalitete će biti dostupan u oba naša dućana - govori Ivan Bosnić, jedan od idejnih začetnika Fisherije.
Osim bakalara, Fisherija nudi očišćenu ribu koja nije toliko prisutna u ribarnicama i na tržnicama, ali i marinirani asortiman (marinirani slani inćuni, marinirane kozice, salata od hobotnice), a posebnost su svakako smrznuti temeljac od ribe i škampa te carpaccio od hobotnice i kozica.
Ni njih situacija s epidemijom nije zaobišla. Ribom i morskim plodovima opskrbljivali su više od 200 restorana u Zagrebu, ali i restorane diljem Hrvatske, a danas su stvari nešto drugačije.
- Dostava u HoReCa kanalu svela se na samo pet posto uobičajenog prometa, a dostava u maloprodaji svaki dan pokazuje sve bolje rezultate i imamo sve više zadovoljnih kupaca. Iako je sam proces kupovine malo usporen zbog dodatnih mjera koje nalažu da uz prodavača u trgovini može biti maksimalno jedan kupac, svi kupci strpljivo čekaju svoj red - govori Ivan.
Prije odluke o ponovnom početku rada, oni su, kao i mnogi drugi, morali reorganizirati svoje poslovanje i uvesti beskontaktnu maloprodajnu dostavu kako bi kupcima ribu mogli dostavljali na kućni prag.
- S obzirom na trenutnu situaciju i zatvaranje svih restorana, cateringa i hotela, reorganizirali smo poslovanje i zadaci naših djelatnika trenutno su isključivo vezani za maloprodaju i dostavu naših proizvoda. Dostava na kućne adrese je nešto novo u našem poslovanju iako smo ove godine imali u planu uvesti kupnju putem web shopa. Trenutna situacija nas je samo ubrzala i putem društvenih mreža obavijestili smo javnost o dostavi koja je uspješno krenula prije tjedan dana - govori Ivan.
Sama dostava vrši se dan nakon narudžbe, osim vikendom, a tijekom svake dostave djelatnici su opremljeni svim zaštitnim pomagalima koja se preporučuju (maske, rukavice i dezinfekcijska sredstva). Bez obzira na situaciju, Bosnić je optimističan i vidi prednosti svojeg proizvoda.
- U situaciji u kojoj se nalazimo, kada se preporučuje što manji izlazak iz kuće, smatramo da je naš proizvod, koji je dostupan tijekom cijele godine, velika prednost. Kako sada, tako i inače. Dostavom smo omogućili kupcima da u svojem domu imaju raznovrsnu ponudu ribljih specijaliteta, a nemaju potrebe ići u trgovine i čekati u redu, čime ugrožavaju vlastito zdravlje. Za naše umirovljenike, starije i nemoćne te osobe s invaliditetom naša dostava je besplatna, kao i za svaku narudžbu iznad 300 kuna - govori Ivan.
Hrvati, tvrdi Ivan, prepoznaju prednosti filetirane, očišćene ribe poput brancina, orade, kovača, oslića, grdobine i lososa, što su neki od najprodavanijih fileta ovih dana. Osim toga, veliko je zanimanje i za očišćenim i već narezanim kockicama sipe, s kojima se, uz kupnju sipina crnila, vrlo jednostavno priprema crni rižoto. Kupci se često odlučuju i za temeljce (riblji ili od škampa).
- Smrznuta riba sa svojim nutritivnim vrijednostima nimalo ne zaostaje za svježom, a vrhunskom tehnologijom smrzavanja postignuto je da kupac dobije maksimalno svježu namirnicu. Najbitnija stvar u samom procesu je pravilno otopiti namirnicu. Treba napomenuti da se smrznuti proizvodi nikako ne otapaju brzinski, u toploj vodi ili mikrovalnoj, nego postupno u hladnjaku, u hladnoj vodi. Naši djelatnici putem telefona ili u samoj poslovnici dat će vam upute za svaku namirnicu - ističe Ivan.