Michelinov vodič udružio je snage s TripAdvisorom i TheForkom navodeći na službenim stranicama da je razlog za suradnju pružanje cjelokupnog iskustva blagovanja te širi izbor visokokvalitetnih restorana širom svijeta.
Ali, kako će se takva suradnja očitovati u praksi? Svih 14 000 restorana koje su Michelinovi inspektori odabrali diljem svijeta bit će jasno identificirani njihovim obilježjima poput zvjezdice, Bib Gourmand oznake te preporuke na platformi TripAdvisor i aplikacijama koje bi trebale značajno poboljšati pristup Michelin izboru. U tom pogledu ovakva odluka ne čudi budući da je sama struktura Michelinovog izbora prilično zatvorena. No, nameće se pitanje što to govori o "prestižnom" izboru. Oko 4 000 restorana širom Europe uskoro će biti dostupno i na TheForku i na digitalnoj platformi Michelinovog vodiča.
Pored toga, Michelin je potpisao ugovor o prodaji Bookatablea TheForku. Ova akvizicija omogućuje TheForku da konsolidira svoja postojeća tržišta i proširi se na pet novih zemalja; Ujedinjeno Kraljevstvo, Njemačku, Austriju, Finsku i Norvešku. To znači da će se popis od 14 000 restorana u kojima možete rezervirati svoje mjesto preko Booktablea pridružiti popisu od 67 000 restorana na TheForku, stvarajući tako najveću internetsku platformu za rezervaciju mjesta u restoranima.
Uvjeti kupnje Bookatable-a od strane TheForka nisu otkriveni.