Ovogodišnja će se priredba održati na površini preko 3000 m2, okupit će više od 300 izlagača, proizvođača i trgovaca: vina, pršuta, sira, ulja, kulena, slatkih delicija i drugih proizvoda iz Europske unije i zemalja našeg okruženja, a ostali dijelovi svijeta bit će zastupljeni putem uvoznika.
"Ove godine susrećemo se po 13. put, od toga 12. puta u najelitnijem zagrebačkom hotelu Esplanade. Trinajstica ne slovi kao brojka s dobrim predznakom, ali eto usudim se sada, barem po odzivu izlagača, reći kako ovdje 13 nema onu konotaciju koja ga inače prati. Sva mjesta raspoloživa za izlaganje začas su bila popunjena, tako da će se i u ovoj prigodi u Esplanadi naći cijela vinska i gastronomska Hrvatska, što se kaže - na dlanu! Sretan sam zbog toga, i zahvaljujem svim izlagačima što imaju puno povjerenje u manifestaciju i u naš tim koji ju je osmislio i koji je operativno organizira na način da je, kako se eto priča u široj javnosti, postala jednim od najznačajnijih događaja ovoga tipa ne samo u Hrvatskoj nego i šire." izjavio je direktor VINOcoma, Ivan Dropuljić
Festival Zagreb Vino.com i ove godine ima humanitarnu dimenziju sa udrugom Pink Life koja će se prezentirati na festivalu.