ZA LJETNO OSVJEŽENJE

OKUSI KORČULE: U suradnji s Garden Breweryjem plasirani prvi uzorci nestandardne IPA-e, Adriatic Pale Ale!

 PETAR SANTINI
U posljednjih nekoliko godina Korčula se etablirala kao destinacija koju želite posjetiti jer ima što pokazati

Ondje se posebno “digla” gastronomska scena te se uz dobro znane kultne adrese, poput konobe Mate u Pupnatu ili slastičarnice Cukarin koje na otoku stoluju godinama, fine dinning scena može pohvaliti s dva respektabilna mjesta, a to su Lešić Dimitri gdje glavnu kuharsku riječ vodi Marko Gajski te novi De Canavellis u kojem je glavni chef Matija Bogdan. Još od povijesnih dana Korčula je bila prva odredišna točka dolaska svile u Europu, a danas grupa entuzijasta radi na tome da se njezine čari sklone pod istu “kapu” jedinstvenog brenda pod nazivom OK - Okusi Korčule.

PETAR SANTINI / PETAR SANTINI

Baš ovih dana u suradnji s pivovarom Garden Brewery na tržište su plasirani prvi uzorci nestandardne IPA-e, a radi se o Adriatic Pale Aleu, laganom pivu sa 5,1% alkohola, snažne citrusne note što ga čini idealnim ljetnim osvježenjem. Vrlo zanimljiva je i sama etiketa koja je osmišljena u suradnji s kreativnom agencijom Švicarska d.o.o. tako da na poleđini možete napisati svoja iskustva upravo posluženom hladnom pivom, otokom ili naprosto trenutkom. Ciljana su grupa “milenijalci” koji po brojnim istraživanjima dolaze na određenu destinaciju po iskustvo i otvoreni su kušati lokalne proizvode koje ne mogu dobiti nigdje drugdje. Pivo se može kupiti u većini korčulanskih lokala, ali i u zagrebačkoj Vlaškoj ulici gdje je otvorena i svojevrsna ambasada OK brenda.

Upravo se Korčula odmaknula od ponude samo prirodnih ljepota i sunca te se uz spomenuto pivo očekuju i ostali proizvodi, poput mješavine korčulanskog bilja koja bi trebala biti na tragu provansalskog miksa, zatim aceta od plavca malog i grka, a u planu je proizvodnja različitih kozmetičkih preparata na bazi otočnog bilja. Gurmane će razveseliti činjenica da Korčulani rade i na gastronomskim proizvodima poput domaćih marmelada od naranči, kivija i lavande isključivo s otoka te dimljene morske soli s limunom. Kako bilo, cilj je da nakon povratka s Korčule u svakom slučaju budete #BetterthanOK.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 20:13