Dugo sam gledala etiketu koja mi je osobno bila vrlo simbolična i zbog komunikacijskog jaza koji je egzistirao sve dublji i prodorniji, naivno sam pomislila kako ga upravo ta poruka na njihovoj etiketi može premostiti. Mjesecima sam, s vremena na vrijeme iščitavala istu rečenicu i tog prosinca odlučila - nabavit ću ovu bocu vina pa što bude! Više nije bila raspoloživa za narudžbu, ali sam ipak uspjela doći do nje objasnivši im svoju "istinu".
Sama poruka više nije bitna jer je "ona" odradila što je trebala i sigurno se svatko od nas može pronaći u jednoj takvoj istini poput "Otvorila sam temu selidba u Irsku, a on cabernet franc. Znala sam da jedno od toga zadnji put otvaramo skupa..." ili "Donijela je cabernet sauvignon u čašama od linolade i ispričavala se što nije oprala suđe. Znao sam da s njom želim provesti ostatak života."
Nedavno su na tržište plasirali novu liniju jednako iskrenu i istinitu. Njihova priča započela je prije desetak (i malo više godina) kad su na obroncima Papuka zasadili prve nasade frankovke i uspjeli obiteljsku tradiciju pretvoriti u posao. Branding i ambalažu ponovno potpisuje nezavisna agencija za komunikaciju i branding - Senor. Radi se o ideji koju su posadili još 2013. godine te je upravo procvijetala, a već prva serija osvojila je brojan priznanja i nagrade poput IdejeX, Sudnjega dana, Cropaka, Regpaka i Balcannesa do brojnih stranih festivala i publikacija.
"Nije to biznis. Dani proizvodnje satkani su od stotina lijepih i manje lijepih priča koje nas čine ponosnima na vina koja smo stvorili za sve iskrene, ljudske trenutke koje ćete uz njih doživjeti. Bez velikih riječi, šarenih etiketa i blještavih reklama, za nas je to život - iskrena posvećenost kreiranju dobrih vina. Možda baš zato vina Matković imaju neobjašnjivu moć. Inspiriraju na neke male, nikad izgovorene istine, koje su, kao i naša vina, najljepše navrh jezika." filozofija je doista vrlo posebnih Iskrenih vina Matković koji su nedavno vinoljupcima predstavili svoje novo ruho.