OGORČENI VLASNIK

SLUČAJ SLADOLED: "Moram naplatiti svoj sladoled i influenceri plaćaju dvostruko!"

 CVT Soft Serve Facebook page
Joe Nicchi, kako prenosi Guardian, je krenuo u rat s Instagram influencerima

CVT Soft Serve je popularni kamion koji služi sladolede u Los Angelesu, a na tjednoj je bazi počeo primati upite samoproglašenih Instagram influencera koji obećavaju kako će objaviti fotografiju Nicchijeva sladoleda - ako sladoled mogu dobiti besplatno. Dosad je to rješavao tako da im se u inbox zahvali, ali ovaj im je put javno rekao da odu.

Nicchi je obišao Internet nakon što je na Instagram profilu objavio fotografiju sebe sa znakom: "influenceri plaćaju dvostruko". Fotografija, označena s #InfluencersAreGross, se proširila širom svijeta, a sada Nicchi kaže da njegov posao cvjeta, privlačeći fanove diljem Južne Kalifornije koji dijele njegovo preziranje prema influencerima.

Neke tvrtke se bitno oslanjaju na Instagram “zvijezde” za oglašavanje svojih proizvoda i usluga, dajući besplatne obroke i hotelske boravke ljudima koji pozitivno objavljuju svoje iskustvo. Fenomen je postao toliko prožimajući da neki Instagrameri lako mogu prevariti tvrtke.

View this post on Instagram

Thanks for spreading the word @bbc

A post shared by CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) on

Nicchi razumije važnost promocije. Radi kao glumac u LA-u, a CVT Soft Serve je pokrenuo 2014. godine kao način da poveća svoj prihod.

- Ovo je stvar koja donosi novac. Ne mogu besplatno podijeliti svoj sladoled, rekao je, primijetivši da je platio svoj prvi kamion s plaćom od snimanja reklame.

Njegovi sladoledi i kamion u kojem ih služi su vrlo Instagram friendly, a to su influenceri odmah primijetili. U prvoj godini poslovanja, dobio je hrpu mailova s ponudama za besplatan sladoled u zamjenu za objavu.

- Oni vole koristiti riječ "izloženost". To je tako smiješno, rekao je.

No, učestalost zahtjeva je eskalirala kada su mu influenceri počeli dolaziti do kamiona. Ponekad su zahtjevi bili posebno uvredljivi. Izjavio je kako ga je jednom pomoćnik slavne glumce koju nije želio imenovati, upitao želi li donirati sladolede svim glumcima i ekipi. Odbio je i za to zaradio nešto poput prijetnje.

Nicchi je naposljetku postao toliko umoran od influencera da je na kamion stavio znak koji jasno daje do znanja da, ljudi koji traže besplatan sladoled, ga mogu dobiti, za DUPLO veću cijenu!

Rekao je da je od tada dobivao zahtjeve za intervjue iz cijelog svijeta. Broj pratitelja na Instagramu mu se udvostručio preko noći. Ali, je li ga uopće briga za to? Ne.

- Mnogi su mi mali poduzetnici pisali zahvaljujući mi se na tome što sam napravio. Želim da ljudi idu u restoran zato što su hrana i usluga vrhunske, ne zbog influencera - rekao je.

Brittany Hennessy, autorica koja je pisala o influencerima, kaže da tvrtke s velikim marketinškim budžetima svakako mogu imati koristi od rada s osobama koje su aktivne na društvenim mrežama i to im se može isplatiti. No, mali kamion s hranom se u tu priču možda neće dobro uklopiti, rekla je: "Ljudi će pokušati dobiti sve besplatno ... Nijedan pravi influencer ne bi platio sladoled od četiri dolara."

Iako je Nicchi sretan što promovira vlastiti posao na društvenim mrežama, rekao je da ne želi ovisiti o toj platformi. - Ako Instagram sutra nestane, naš bi kamion i dalje preživio. Ipak, ne znam što bi se dogodilo s vašim poslom influencera, zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 02:15