DOGAĐAJ ZA ČISTU PETICU

Hit-proizvodi samoborskih kreativaca

Prva Samoborska dvorišna FURKA.

Dvodnevno događanje okupilo je na jednom mjestu dizajnersku, ugostiteljsku i zabavnu scenu malog grada.

U Samoboru je prošli vikend održan dvodnevni događaj imena Samoborska dvorišna FURKA, koji je prvi projekt ovakvog tipa u organizaciji Kluba poduzetnica Samobor. - Cilj je bio na jednome mjestu, u ovom slučaju u dvorištu na Trgu kralja Tomislava, okupiti samoborsku dizajnersku/ugostiteljsku/zabavnu urbanu scenu i ljude koji gradu nude usluge i proizvode drugačije od onih na koje smo navikli. Naime, u gradu djeluje puno dizajnera i kreativne scene koja se dosad nije imala gdje adekvatno prezentirati, tako da je to bila nit vodilja - otkrila nam je Sunčana Jozić Lučić, jedna od glavnih organizatorica i vlasnica brenda Fairytulle.

IZLOŽBENI DIO

U bajkovitom ambijentu uz prodajno-izložbeni dio, gdje su posjetitelji, osim upoznavanja izlagača, proizvode mogli i kupiti, postojala je i mogućnost upoznavanja s radom lokalnih ugostitelja koji prate trendove te u svojoj ponudi nude inovativne proizvode i usluge. Naravno, cijeli sajam bio je popraćen i zabavnim programom te raznim nastupima i večernjim tulumom.

- Inicijalna ideja je bila predstaviti samoborsku kreativnu scenu i dizajnere, no kroz proces realizacije uvidjeli smo potrebu i za predstavljanjem drugih izlagača pa smo obuhvatili samoborske tvrtke koje se bave proizvodnjom hrane, slastica, piva i craft gina. Tako smo predstavili Pivovaru Razum, Rhapsody gin, Igomat i Sweet family slastice. Također, htjeli smo dati prostor i udrugama koje u Samoboru djeluju za boljitak sugrađana, a koje su nam ovim putem organizirale raznovrsne radionice za djecu. Udruga Surla dala je najmlađima priliku izrade vlastitoga drvenog stolčića, Udruga Plavi bor učila je djecu kako tiskati majicu, Športići su zabavljali svojim igrama, a Nova škola je organizirala Potragu za blagom.

PRIPREME ZA ADVENT

Za dizajnerski dio napravili smo otvorene prijave te selekciju budući da smo imali viziju izlagača koju smo željeli prikazati. Na događaju su redom izlagali brendovi Bookeedo (dječja moda i jastuci), Born again kolektiv & Torbag 1951 (majice i kožne torbe), Fairytulle (dječja i ženska moda, lutke i ukrasi za dom), Happy Benedikt (dječja moda), Leo’Li (baby accessories, krpene lutke i ukrasi za dom), Lust for style (moda za žene), Marai (nakit), Peppo stuff (nakit i interijeri), Sartess (ženska moda i torbice) i Skully&Friends (dječje i odrasle majice sa tiskom prema predlošku dječjeg crteža) - nabrajaju organizatori, koji su zadovoljni kako je događaj bio posjećen.

- Prvi dan, u subotu, dolazili su uglavnom sugrađani, a u nedjelju je bilo puno vikend-posjetitelja iz raznih dijelova Hrvatske. Bila nam je i grupa posjetitelja iz Japana, a koliko smo čuli, dosta ljudi je došlo ciljano iz Zagreba jer su vidjeli najavu događaja na društvenim mrežama - ponosno govore. A planovi za dalje? - Želimo ponavljati događaj nekoliko puta godišnje. Plan nam je napraviti sljedeći već za advent - otkrivaju.

Foto: Tomislav Krišto / HANZA MEDIA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 13:52