Jeste li se ikad zapitali kako nastaju sve snježne priče na adventskim lokacijama ili kako se snimaju božićne reklame mjesecima unaprijed? Po odgovore na ta, ali i mnoga druga zanimljiva pitanja uputili smo se u vodeću tvrtku za specijalne efekte na ovim područjima, Mirnovec. Njihov direktor i vlasnik, Nikola Koletić, objašnjava nam o čemu se ustvari radi.
NA BAZI CELULOZE
- Radi se o specijalnim filmskim efektima - dekoracijama umjetnim snijegom i ledom koje su zadnjih nekoliko godina postale veoma tražene i prisutne za dekoriranje adventskih lokacija te svih ostalih eksterijera i interijera željnih pravog zimskog božićnog ugođaja. Padajući umjetni snijeg najtraženiji je efekt za otvaranje advenata, zimska događanja u klubovima, korporativne evente, televizijske emisije te razne ostale evente tijekom cijele godine - kaže Koletić i dodaje kako cijeli proces uglavnom nije jednostavan.
- Dekoracije umjetnim snijegom za eksterijer izvode isključivo naši zaposlenici jer je postupak dosta zahtjevan. Radi se o umjetnom snijegu na bazi celuloze koji se strojno miješa s vodom te je za nanošenje takvog umjetnog snijega na borove, kućice, trgove potrebno znanje i višegodišnje iskustvo iz tog područja. Ledene dekoracije također - na plastične ploče se nanosi vosak, taljenjem se ploče spajaju i nadodaju sige te se na njih nanosi umjetni snijeg. Na taj način se dobivaju ledene spilje i zidovi iz filmova. Padajući snijeg je nešto jednostavniji efekt koji također izvode isključivo naši iskusni zaposlenici pomoću profesionalne opreme - objašnjava.
SNIMANJE REKLAMA
Osim umjetnog snijega za eksterijer, postoji i snijeg za interijer. Radi se o plastičnom snijegu koji je dosta jednostavan za korištenje, najčešće ga se koristi za dekoriranje izloga trgovina, ureda, kućanstva i slično. Zanimalo nas je i za što najčešće koriste ovakve zimske specijalne efekte.
- Dekoracije umjetnim snijegom i ledom najčešće se koriste za dekoriranje advenata (kućica, borova, cijele lokacije), snimanje reklama, editorijala, tvemisija te u filmskoj industriji. Padajući snijeg se uz advent, reklame i filmove koristi i kao efekt u klubovima, novogodišnjim proslavama, korporativnim i privatnim eventima. Plastični snijeg koriste shopping-centri, trgovine i poduzeća, obrazovne ustanove, kulturni centri, tv i produkcijske kuće, ma svi željni zimske atmosfere - zaključio je Nikola Koletić.