ISH SAJAM 2019., FRANKFURT

3D print tehnologija promijenit će doživljaj vode kod kuće

    AUTOR:
    • Iva Novak

  • OBJAVLJENO:
  • 22.03.2019. u 11:25

 

Potrošači iz temelja mijenjaju način na koji definiraju svoj životni prostor i koriste se njime, to je najbolje pokazao ovogodišnji ISH Sajam koji se još danas održava u Frankfurtu u Njemačkoj.

Radi se o jednom od najvećih međunarodnih sajmova na svijetu na temu instalacija, sanitarija i grijanja. ISH se održava svake dvije godine, a posjetitelji dolaze iz čak 150 zemalja svijeta.

Foto: Nancy Ebert

Foto: Nancy Ebert

Slavina Grohe Allure Brilliant Icon 3D bila je totalna atrakcija na sajmu. Riječ je o 3D printanoj metalnoj slavini koja kombinira najmoderniju tehnologiju sa spektakularnim dizajnom

Foto: Nancy Ebert

STIL I PREFERENCIJE

Jedna od glavnih atrakcija ove godine na sajmu bila je tvrtke Grohe, inače vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme koji je predstavio niz inovacija od kojih je najveća 3D print tehnologija što će zasigurno promijeniti doživljaj vode kod kuće.

Tako su predstavili nove slavine Grohe Atrio Icon 3D i Grohe Allure Brilliant Icon 3D.

- Prilikom projektiranja vlastitog životnog prostora potrošači više nego ikad posvećuju pozornost detaljima u kupaonici i kuhinji. Zbog toga su proizvodi za kupaonice i kuhinje postali kućanski namještaj koji kupcima omogućava da izraze svoj individualni stil i preferencije. S 3D printanim metalnim slavinama kombiniramo najmoderniju tehnologiju sa spektakularnim dizajnom. Ovim slavinama želimo kreirati budućnost vode i pratiti moderne ljude na njihovu putu stvaranja životnog prostora koji žele - rekao je Michael Rauterkus, izvršni direktor Grohe AG, i dodao kako njegova tvrtka želi oblikovati budućnost vode, u smislu dizajna i inovacija, analognih i digitalnih, dajući potrošačima građevne elemente koji su im potrebni kako bi iskoristili moć i ljepotu vode.

Foto: Nancy Ebert

Foto: Nancy Ebert

 

Foto: Nancy Ebert

 

MINIMALIZAM

Tvrtka Grohe u Frankfurtu je predstavila i Essence, prvu keramičku liniju koja uključuje kade, a koja je dobar prikaz novog minimalizma koji traži jednostavnost, pokazujući ljepotu u svom najčišćem obliku. Linije dizajna karakteriziraju nježni oblici koji se temelje na njihovu smanjenju na osnove. Minimalistički rad Grohea daleko nadilazi dizajn, a njegove glavne značajke čine intuitivno rukovanje i jednostavno postavljanje proizvoda. Tako novi Rapido SmartBox pruža arhitektima, projektantima i instalaterima beskonačan broj mogućih rješenja sa samo jednim skrivenim instalacijskim rješenjem. Za maksimalnu učinkovitost i fleksibilnost planiranja skrivena instalacija može se kombinirati ne samo s inovativnim sustavom tuširanja SmartControl, nego i s termostatima i jednoručnim miješalicama, nudeći univerzalno rješenje za sve zahtjeve.

Michael Rauterkus, izvršni direktor Grohea AG; Foto: Nancy Ebert

 

Na Sajmu ISH 2019. ova tvrtka je također najavila novu generaciju senzora za vodu Sense i lansiranje Sense Guard Pro, koji je optimiziran za uporabu u obiteljskim kućama i stambenim zgradama. Instaliran na cijevima za hladnu i toplu vodu, nudi sigurnost vode i pruža točne podatke o potrošnji vode izravno na mobilne uređaje putem aplikacije Sense. To također znači da postoji potpuna vidljivost potrošnje vode i energije, što potrošačima omogućava dodatnu kontrolu. Štoviše, uz kombinaciju Sense Guard i Sense Guard Pro, globalni brand sada može pomoći u sprečavanju oštećenja vode u 90 posto stambenog tržišta.

- Stvaramo inteligentnu platformu, najveći ekosustav za sigurnost vode i upravljanje vodama, koji će omogućiti našim industrijskim partnerima širom svijeta, kao što su osiguravajuća društva, uvođenje novih poslovnih modela - rekao je Michael Rauterkus.

Foto: Nancy Ebert

 

Foto: Nancy Ebert

Više na: grohe.hr

Foto: Nancy Ebert

Izdvajamo

Iz drugih medija