„Velika rasprodaja”

Hrvati su na online kupovinu namještaja potrošili čak 30% više nego u 2018. godini 

Najtraženiji proizvodi su sofe i fotelje, kuhinjski stolovi i stolice te kućni tekstil. Ne propustite, „Velika rasprodaja” počinje večeras!

Prema podacima koje analizira Vivre, online prodaja u kategoriji namještaja porasla je za 30 posto u odnosu na rujan i listopad prošle godine. Od devet tržišta središnje i istočne Europe, Hrvatska ostvaruje 13 posto od ukupne prodaje Vivrea. 

Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi, tim povodom najavljuje novu kampanju pod nazivom „Velika rasprodaja”, koja će hrvatskim kupcima omogućiti izbor između čak tisuću proizvoda s popustima do 70 posto. Velika rasprodaja na online trgovini Vivre.hr započet će 22. listopada i trajati do 28. listopada 2019. godine. Sniženi će biti traženi proizvodi poput kauča, kuhinjskih stolica, tepiha, pamučnih setova za krevet i setovi za nakit. 

 

„Ove jeseni, prosječna vrijednost online košarice iznosila je 790 kn. U najpopularnije kategorije pretraživanja i kupovine spadaju namještaj, tekstil i rasvjetna tijela. Za špicu sezone dogovorili smo posebne uvjete s dobavljačima iz Španjolske, Engleske, Portugala i Njemačke te smo snizili cijene najpretraživanijih proizvoda”, izjavio je Andrei Stanescu, glavni komercijalni direktor kompanije Vivre. 

 

Prijašnjih godina hrvatski potrošači oklijevali su kupovati glomazni namještaj putem interneta i uglavnom su kupovali ukrase. Međutim, sada se to promijenilo i porasla je potražnja za velikim komadima namještaja koji u ukupnom prometu dosežu vrijednost od 34 posto. S 20 posto slijedi ga tekstil, predmeti za kuhinju i kupaonicu čine 16 posto, 12 posto otpada na dekoracije za uređenje interijera, 10 posto je udio lifestyle komada namještaja, a 8 posto prometa ostvaruje kategorija rasvjetnih tijela. 

 

O Vivreu 

Vivre je vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma koji posluje u 9 država srednje i istočne Europe: Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Češkoj, Poljskoj i Grčkoj. Vivre je pokrenut u travnju 2012. te je od tada uspješno dostavio više od 3 milijuna narudžbi kupaca. Riječ je o mjestu koje nudi bogat izbor proizvoda sa svih strana svijeta za najrazličitije ukuse i preferirane stilove, po čemu se ne pozicionira kao klasičan trgovac, već svojevrstan “dizajner interijera”. Obećanje koje Vivre daje svojim kupcima otkad je započeo s radom je da im osigurava online destinaciju na kojoj mogu pronaći namještaj i predmete prilagođene njihovoj osobnosti i životnom stilu. Ime brenda nastalo je iz onog što je poslužilo kao inspiracija za cijeli projekt i ono što povezuje sve one koji inspiraciju za uređenje pronalaze na Vivreu. Tu je zato i slogan “Dome, lijepi dome” koji simbolizira zadovoljstvo provođenja vremena u vlastitom domu.

Sve informacije o Vivre proizvodima mogu se pronaći na www.vivre.hr.

Izdvajamo

Iz drugih medija