NOVITET

Lansirano prvo hrvatsko maslinovo ulje za djecu Brachia KIDS

    AUTOR:
    • Iva Novak

  • OBJAVLJENO:
  • 27.03.2019. u 13:19

Dizajn amabalaže poručuje: zabavno i edukativno. Originalan i zabavan dizajn ambalaže potpisuju domaći kreativci Izvorka Jurić i Jurica Kos iz Design Bureaua Izvorka Jurić

Cijenjeni brački brend maslinovog ulja Brachia lansirao je Brachia Kids, prvo hrvatsko maslinovo ulje namijenjeno djeci vrtićkog i osnovnoškolskog uzrasta.

- Brachia Kids donosi svjež i zavodljiv okus voćnih sorti maslina iz ekološkog uzgoja s otoka Brača. Te su arome idealne da djeca zavole okus maslinovog ulja. Ovaj novi proizvod namijenjen je roditeljima koji razumiju ljekovitost i veliku nutricionističku vrijednost maslinovog ulja i žele ga uvesti u prehranu svoje djece - istaknuo je Leopold Botteri, upravitelj zadruge Brachia. Glavnu ulogu u popularizaciji konzumacije maslinovog ulja kod djece imat će i ambalaža koju potpisuju Izvorka Jurić i Jurica Kos iz Design Bureau Izvorka Jurić.

Foto: Maja Danica

Foto: Maja Danica

 

Tijelo staklene bočice djelomično je obloženo  kutijom koja zajedno s crnim vrhom bočice tvori oblik bojice, a unutar nje je doista smješteno 6 bojica. Pri rastvaranju kutije otkriva se zabavna, ilustrirana bojanka

 

Foto: Maja Danica

Foto: Maja Danica

 

TRGOVINA UJE

- Ambalažu smo dizajnirali tako da djeci proizvod bude pristupačan, zabavan za korištenje, a ujedno i edukativan, kako bi se razvijala svijest o važnosti redovite upotrebe maslinovog ulja. Tijelo staklene bočice (0,25 dcl) djelomično smo obukli u kutiju koja zajedno s crnim vrhom bočice tvori oblik bojice, a unutar koje je doista i smješteno 6 bojica. Prilikom rastvaranja kutije otkriva se zabavna bojanka s ilustracijama drveća i listova maslina te raznih zadataka za djecu. Maslinovo ulje hrani organizam, a mozgalice i bojanka na ambalaži - hrane mozak. Zajedno čine kompletan proizvod za zdrav razvoj djeteta - objasnila je dizajnerica Izvorka Jurić.

Izvorka Jurić, Foto: Marija Gašparović

Design Bureau Izvorke Jurić godinama radi na stvaranju identiteta kvalitetnih hrvatskih proizvoda kreirajući brendove koji postaju jedan od značajnijih elemenata hrvatske turističke ponude kod nas i u svijetu

 

Pored premium maslinovog ulja Brachia Maslina i najnovijeg Brachia Kids - Design Bureau Izvorke Jurić za Brachiu je dizajnirao proizvode linije Brachia sortnih ulja, ekoBrachia te Brachia&Prijatelji. Svi ovi proizvodi, pa i maslinovo ulje za djecu Brachia Kids, u Hrvatskoj su dostupni u trgovinama UJE.

Foto: Maja Danica

Foto: Maja Danica

Foto: Maja Danica

 

UPEČATLJIVO

Design Bureau Izvorke Jurić već godinama radi na stvaranju identiteta kvalitetnih hrvatskih proizvoda kreirajući brendove koji postaju jedan od značajnih elemenata hrvatske turističke ponude kod nas i u svijetu.

Takvi proizvodi često promoviraju našu zemlju i kvalitetu naših proizvoda, znatno šire nego što je to na prvu vidljivo.

Prije nekoliko godina puno se pisalo o projektu Croatia in a Box iza čijeg brendinga stoji ovaj tim, a prošle godine i o prirodnoj kozmetici iz Like - Plasinia, koja spojem kvalitete prirodnog hrvatskog proizvoda i upečatljivim dizajnom osvaja mnoga svjetska tržišta.

Više možete saznati na www.brachia.hr i na www.izvorka.juric.biz.

 

Foto: Marija Gašparović, Maja Danica

Izdvajamo

Iz drugih medija