OBJEKT ŽUDNJE

Lull - novi hrvatski brend kućanskog tekstila

    AUTOR:
    • Iva Novak

  • OBJAVLJENO:
  • 14.10.2017. u 20:31

Udobne jastučnice i posteljina s potpisom Zrinke Kos

Nakon što je punih 17 godina radila u velikim hrvatskim trgovačkim tekstilnim kućama poput Tekstilprometa i Lantee, Zrinka Kos, inače diplomirana ekonomistica, prije nekoliko mjeseci odlučila se za samostalan korak u karijeri.

Doduše, nije napustila tekstilnu industriju koju, priznaje, strastveno voli, ali je zaključila kako je konačno došlo vrijeme da napravi nešto svoje, da negdje ostavi svoj kreativni pečat. Drugim riječima, da pokrene vlastiti posao.

 

INTERVENCIJA

- Poslovno iskustvo stekla sam kroz suradnju s domaćim i stranim brendovima, kupcima i dobavljačima, brojnim putovanjima i sajmovima, od Italije i Njemačke, preko Španjolske, do Turske, Indije i drugih. Zato je osnivanje firme bio nekako i logičan korak - kaže Zrinka kojoj je ideja o vlastitoj liniji kućanskog tekstila bila dugogodišnja velika želja. I tako je nekako nastao brend Lull.

 

- Samo ime brenda dolazi od engleske riječi lull [luhl] što znači odmor, opuštanje. Tražila sam riječ koja će asocirati na ideju brenda, a da dobro zvuči i da dobro izgleda i u pisanoj formi. Ideja je da Lull pomogne kupcima urediti svoj kutak za odmor i opuštanje - objašnjava i ističe kako čvrsto vjeruje da radni i životni prostor ima velik utjecaj na stanje osobe koja tamo boravi. S tekstilom, kaže Zrinka, možemo relativno jednostavno intervenirati u nekom prostoru i dati mu sasvim novi izričaj.

 

- Prije estetike, naravno, pozornost se treba posvetiti kvaliteti, treba znati prepoznati dobar tekstil. Svaki proizvod ima svoje specifičnosti. Za posteljinu, naša preporuka su svakako prirodne tkanine jer idu direktno na tijelo, zdravije su i bolje dišu od umjetnih materijala. Kvalitetu pamučnih tkanina razlikujemo ovisno o finoći pređe i tkanja. Najkvalitetnije su perkal i saten pamučne posteljine. Još kvalitetnija tkanina za posteljine je lan koji hladi ljeti, a grije zimi. Što se više koristi i pere, ima sve ljepši izgled i mekaniji dodir - otkriva.

 

Brend Lull zasad u ponudi ima ukrasne jastučice i posteljinu koji su prezentirani kroz nekoliko kolekcija, a svaka je namijenjena drugačijem potrošaču. Od romantične kolekcije Dream on, koja obiluje volanima, čipkama i detaljima, kolekcije True colors, koja pršti bojama, do kolekcije Gajba, u kojoj prevladavaju tamne boje i jednostavne linije.

 

- Što se tiče dizajna proizvoda, surađujem s kostimografkinjom i dizajnericom Ivanom Zozoli Vargović. Željela sam surađivati sa stručnom osobom koja će mi pomoći ideje pretvoriti u konačan proizvod. Što se tiče šivanja proizvoda, surađujemo s manjim proizvodnjama u Hrvatskoj - kaže Zrinka Kos i dodaje da su cijene Lull proizvoda srednjeg cjenovnog ranga.

 

ENERGIJA

- U budućnosti želim razvijati ponudu brenda i ponuditi svoje proizvode i tržištima izvan Hrvatske. Svakodnevno pratim globalne trendove koji, čini mi se, idu u smjeru osvještavanja važnosti dugotrajnog utjecaja životnog i radnog prostora na naše stanje. Tako i mi u svojim kolekcijama koristimo boje koje pozitivno utječu na raspoloženje, energiju. Što se tiče boja i materijala za narednu sezonu, istaknula bih zelenu, žutu i bordo boju, koju planiramo zastupati i unutar naših kolekcija. Od materijala vrlo je popularan pliš.

 

S velikom zainteresiranošću promatramo što se događa u svijetu, u onima koji su dobri tražimo inspiraciju, ali ne želimo raditi strogo trendovske, fast fashion stvari, nego proizvode koji će se koristiti dulji period i imati trajniju vrijednost - zaključuje Zrinka Kos.

Više informacija potražite na Facebook stranici Lull ili službenoj web stranici www.lull.hr

 

Foto: Darko Tomaš/HANZA MEDIA, Doris Fatur

Izdvajamo

Iz drugih medija