Koje su kupovne navike Hrvata?

Nastavlja se trend: kupci iz središta grada masovno odlaze u brojne trgovačke centre

 

Shopping centri popularniji su zbog većeg broja lokalne mase, a high street, zasad, može funkcionirati samo uz pomoć turista, no i tu se može govoriti o turistima veće platežne moći, pa su šanse za uspjeh takvog high streeta najveće u Dubrovniku i Splitu, smatra Ivana Beljan.

Inače, pojam high street obuhvaća trgovačke prostore tj. komercijalne nekretnine i poslovne prostore u centru, popularnim ulicama, kao što je primjerice u Zagrebu najuža pješačka zona poput Ilice, od Trga bana Josipa Jelačića do Frankopanske, zatim Gundulićeva ulica, Cvjetni trg, Masarykova ulica, Teslina ulica te dio neposredno povezan s Cvjetnim trgom. U njima su prostori sa high street brendovima tj. poznatim svjetskim brendovima.

 

U posljednje vrijeme raste broj ugostiteljskih objekata i dućana s jako skupom robom u centru metropole

 

- Veliki trgovački centri koji posljednjih godina niču diljem većih gradova, pa tako i Zagreba, odvukli su veći dio publike, odnosno kupaca, iz središta grada, a taj se trend i dalje nastavlja, primjerice, gradnjom novog outlet centra izvan grada. No, to nikako ne znači da će poslovni prostori u središtu Zagreba ostati prazni, nego će se ponuda proizvoda u njima drukčije profilirati. Tako je već sada u središtu grada vidljiv porast broja novih ugostiteljskih objekata, kao i dućana sa skupljim proizvodima, što se u svakom slučaju može povezati s većim brojem turista, objašnjava Ivana Beljan.

Foto: Shotterstock

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. listopad 2020 14:29