Kišni dan poput današnjeg jednostavno ubije svaku želju za izlascima i druženjima, osobito ako smo već pokisli. Osim stvari koje nosimo, guramo i pokušavamo držati, tu je i neizostavna borba s kišobranom koji se lomi na sve strane. Poznato?
Upravo je prije 14 godina na kišni dan Alan Kaufman sjedio u jednoj od svojih trgovina na Manhattanu i gledao uobičajeni prizor - borbu s kišobranima, te shvatio da bi mogao napraviti bolji kišobran. Inspiracija su mu bila dva zastarjela proizvoda za zaštitu od vremenskih utjecaja: kišobran i kišni ogrtač, kabanica. Dakle, on je učinio ono što svi poduzetnici s dobrom idejom učine: Otišao je na ploči za crtanje i ...
Ono što je Kaufman konačno lansirao na tržište 2008. godine - nakon tri godine projektiranja i pola milijuna dolara ulaganja iz vlastite štednje, prijatelja i obitelji - bio je Nubrella kišobran. Težak svega 1.6 kilograma, aerodinamičnog dizajna koji sprječava one dosadne obrnute okretaje koje kišobrani čine na jakom vjetru.
Budimo iskreni, ideja je fantastična. Kišobran je savršen za hodanje do posla, dok u jednoj ruci držimo telefon, u drugoj možemo nositi netom kupljen doručak i pritom ne kisnuti. Može li bolje?
Osim toga, nekoliko nevinih kapi kiše može biti kobno za skupu opremu. Zato ovaj inovativni kišobran čuva fotografa i njegovu opremu suhu, ali ga ne ograničava na snimanje fotografija.
Cijena? 79,99 eura.
Više informacija potražite na: www.nubrella.com.
Foto: Nubrella