TREND

U tvrtki Grohe otkrili su nam kako je kupaonica postala wellness prostor stvoren za uživanje

“Sada su u fokusu tuš sustavi u boji, oni s bluetoothom te s masažama”. Kade su zadnjih godina sve više out out, tuševi su in. Štede prostor, odlično izgledaju, lakše se održavaju, a nude mnogo više od običnog kupanja

Sigurni smo da ste primijetili kako sve više ljudi za vrijeme adaptiranja ili uređenja novog stana ili kuće, donese odluku - umjesto kade želim tuš kabinu. Ako imaju dovoljno prostora i, naravno, ako im budžet to dopušta, mnogi se odluče za danas jako popularne “walk in” tuš kabine u ravnini poda, koje izgledaju minimalistički i zbog kojih se kupaonica čini puno prostranijom.

Ovaj tip tuš kabine popularan je i zbog lakšeg održavanja jer jednostavno imate manje elemenata za čišćenje, a kupaonica je u isto vrijeme zaštićena od prskanja vodom. Naravno, to nikako ne znači da su kade manje popularne u uređenju kupaonice i moramo priznati da danas na tržištu ima fenomenalno dizajniranih kada, no ipak trend ugradnje tuš kabine u uzlaznoj je putanji.

VAŽNA ESTETIKA

Također, primjećuje se kako potrošači iz dana u dan iz temelja mijenjaju način na koji definiraju i koriste svoj životni prostor, pogotovo prostoriju kupaonice. Potrošači su tako iz pasivne potrošnje prešli na preuzimanje kontrole nad stvaranjem novih životnih prostora te su postali vlastiti kreatori u traženju jednostavnih i inteligentnih proizvodnih rješenja. Danas, više nego ikada, inovacije i dizajn proizvoda ovise o razumijevanju tih trendova jer su potrošači skloni odabiru integriranih rješenja za pojedine proizvode.

Estetski duboko promišljena rješenja čine savršen spoj filozofije, dizajna i funkcionalnosti. Upravo to su osnovne karakteristike današnjih modernih kupaonica. Sve je prisutniji trend kupaonica koje predstavljaju novu wellness oazu doma i, osim što su mjesto za opuštanje i brigu o vlastitom tijelu, one nude i mnogo više, od saune, kromoterapije, hidromasaže, multifunkcionalnih tuševa i sl.

Kupcima je zadnjih godina sve važniji ekološki aspekt: kvalitetni materijali, prvoklasni dizajn i napredni inženjering. Sve to igra važnu ulogu pri uštedi vode. Odgovarajuća glava za tuširanje može prilično smanjiti potrošnju vode.

Kako bismo saznali koji su kupaonski trendovi trenutno “vruća roba”, pogotovo kada je riječ o odabiru tuš sistema, uputili smo se u njemačku tvrtku Grohe koja je vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme.

- Tržište tuš sustava poprilično je razvijeno i nudi pregršt noviteta iz godine u godinu. Tako su sada u fokusu tuš sustavi s bluetooth vezom, tuš sustavi s masažama - različite vrste mlaza i tuš sustavi u boji za savršenu uskladu svih elemenata u kupaonici - ističe Martina Džoja-Barišić, marketing menadžerica jugozapadne Europe za tvrtku Grohe. Dodaje da u tvrtki Grohe postoji cijela paleta tuševa s naprednim funkcijama koje tuširanje u konačnici čini nezaboravnim iskustvom.

Na tržištu se traže i termostatski tuševi, koji štite od naglih promjena u dovodu vode i uvijek održavaju istu temperaturu

NOVE TEHNOLOGIJE

- Push, Turn, Shower opcije tuširanja dio su pametne tehnologije naše uspješne dizajnerske linije - Grohe Euphoria SmartControl. Zahvaljujući Grohe SmartControl tušu stvara se novo iskustvo tuširanja, uz posebnu pozornost na dizajn. Nova upravljačka jedinica SmartControl sada je još tanja i montira se izravno na površinu, a Grohtherm termostat nudi idealnu regulaciju temperature. Ova linija sadrži niz novih tehnologija poput multi-jet tuša. Središnji dio ovog pametnog sustava za tuširanje je kombinirana prednja ‘push and turn’ upravljačka jedinica. Jedinstveni piktogrami pod nazivom Grohe EasyLogic omogućuju intuitivno korištenje. Gumbi mogu regulirati količinu vode ovisno o individualnom raspoloženju, od blagog tuširanja do snažnog osvježenja. Pritiskom na gumb može se odabrati način mlaza - opisuje Martina Džoja-Barišić, koja nam otkriva i kako, po njezinom iskustvu, kupci danas preferiraju termostatske tuševe. Riječ je o tuševima koji održavaju točnu temperaturu vode za vrijeme vašeg tuširanja. Oni štite od naglih promjena u dovodu vode za vrijeme tuširanja, tako da će, čak i ako netko istovremeno uključi kuhinjsku slavinu dok se tuširate, temperatura vašeg tuša ostati ista. Omiljeni među kupcima su i tzv. “rainshower” tuševi i tuševi s masažnim mlaznicama koji su nježni poput kišnih kapi ili oni koji imitiraju vodopad i ostavljaju dojam tuširanja u prirodi.

Isto tako, kupci sve više vode računa o ekološkim aspektima tuševa koje kupuju.

- Kvalitetni materijali, prvoklasni dizajn i napredni inženjering igraju važnu ulogu u uštedi vode. Odabirom odgovarajuće glave za tuširanje može se značajno smanjiti potrošnja vode dok se istovremeno može uživati u ugodnom i revitalizirajućem iskustvu tuširanja. Ne samo da je to dobro za okoliš i buduće generacije, nego i za kućanstvo, jer time smanjujemo račun za vodu - ističe Martina Džoja-Barišić i dodaje da je tvrtka Grohe iznimno fokusirana na zaštitu okoliša. Tako su u seriju svojih tuševa uveli niz inovacija kojima je glavni zadatak ušteda vode. Dobar primjer su Grohe EcoJoy tuševi koji imaju ili integrirani limitator protoka ili Eco gumb koji korisniku omogućuje da sam odabere kada želi smanjiti protok vode. Upotreba manje vode znači manje energije za zagrijavanje vode, tako da je korist dvostruka.

Foto: Grohe

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. travanj 2024 09:00